به دلیل حاشیه شب گذشته بازی دو تیم مطرح شد؛

تقدیر پلیس اصفهان از هواداران سپاهان و پرسپولیس

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان از هواداران 2 تیم فوتبال سپاهان و پرسپولیس که شب گذشته با حمایت خود زمینه تماشای بازی جذاب دو تیم را فراهم کردند تقدیر کرد.
 
تصویر تقدیر پلیس اصفهان از هواداران سپاهان و پرسپولیس

به گزارش سایت خبری پرسون از اصفهان، سرهنگ جواد درستکار در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: پلیس استان با توجه به اهمیت این بازی برای 2 تیم، تدابیر امنیتی و ترافیکی لازم را برای اعزام تیم ها به محل برگزاری مسابقه از فرودگاه به هتل و از هتل به ورزشگاه و بالعکس و تامین امنیت در هتل محل اقامت بدون هیچ مشکلی ایجاد کرد.


وی افزود: نیروهای یگان ویژه، یگان امداد پلیس اصفهان و پلیس راهور استان تمام تلاش خود را برای حفظ آرامش تیم ها و هواداران و بدرقه اتوبوس انتقال دهنده بازیکنان به ورزشگاه نقش جهان بکار بستند تا از وقوع هر گونه ناامنی و درگیری بین بازیکنان و هواداران جلوگیری و تیم ها بدون هیچ مشکلی تا فرودگاه بدرقه شدند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان ادامه داد: از طرفداران و هواداران 2 تیم سپاهان و پرسپولیس که شب گذشته با حضورپررنگ و پرصلابت خود زمینه برگزاری بازی جذاب دو تیم را فراهم کردند تقدیر می شود.


این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: تامین امنیت بازیکنان و جلوگیری از ایجاد تنش بین هواداران از برنامه های نیروی انتظامی است که با برنامه ریزی دقیق و استقرار اکیپ های انتظامی در هتل های اخنصاصی تیم ها زمینه برگزاری یک مسابقه جوانمردانه با تعامل و مشارکت هواداران باشگاههای 2 تیم و بازیکنان فراهم می کنند.
سرهنگ جواد درستکار تاکید کرد: هیچ گونه مورد امنیتی خاص، قبل،حین و بعد از مسابقه نبوده و پلیس اصفهان با تمام توان در برگزاری این مسابقه تلاش کرده است

287712