اجرای طرح ممنوعیت سفر از فردا/ اعلام میزان جریمه‌ها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از اجرای طرح محدودیت سفر در بین تمامی شهرهای کشور از ساعت ۱۴ فردا خبر داد.

تصویر اجرای طرح ممنوعیت سفر از فردا/ اعلام میزان جریمه‌ها

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به موضوع محدودیت سفر در تعطیلات عید سعید فطر اشاره و اظهار داشت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغیه وزارت کشور از ساعت 14 روز سه شنبه مورخ 21 اردیبهشت تا ساعت 12 روز شنبه 25 اردیبهشت محدودیت سفر در سراسر کشور و در بین تمامی شهرها اعمال می‌شود.

وی با تشکر از همکاری و همراهی مردم عزیز در اجرای طرحهای محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی و عمل به مصوبات اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا درخواست کرد: هموطنان در این ایام نیز به مقررات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا توجه داشته و از هرگونه سفر پرهیز کنند تا شاهد شکست زنجیره انتقال و شیوع این بیماری باشیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در این مدت کنترل ترددها به صورت هوشمند و با استفاده از دوربین‌های ثبت تخلف و همچنین تیم‌های استقراری پلیس صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی محدودیت‌ها به هموطنان صورت گرفته و در جاده ها نیز همکاران پلیس تذکر و توصیه مبنی بر پرهیز از سفر را مجددا به رانندگان اعلام می کنند خاطرنشان کرد: ماموران پلیس در صورت عدم تمکین به مقررات به ناچار نسبت به اعمال قانون در شهرهای گروه قرمز مبلغ یک میلیون تومان و شهرهای گروه نارنجی و زرد مبلغ پانصدهزارتومان اقدام می‌کنند.

وی گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی کالا ، بار و مسافر و وانت بارهایی که در امر جابجایی بار فعالیت دارند از این محدودیت مستثنی هستند.

منبع: فارس

287693