پیام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد بمناسبت روز جهانی صایب سرخ و هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن تبریک روز هلال احمر به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر گفت: روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر فرصتی است مناسب برای تکریم و تجلیل از خدمات صادقانه و خالصانه ماه نشانانی که برای نجات همنوعان خویش روز و شب اهتمام می ورزند.
تصویر پیام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد بمناسبت روز جهانی صایب سرخ و هلال احمر

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، متن پیام محسن حرازی زاده یزدی به شرح ذیل می باشد:

18 اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر با شعار «یک قرن خدمات داوطلبانه مقایسه نشدنی» میباشد و جمعیت هلال احمر همواره کوشیده است با اجرای درست و اصولی وظایف بشردوستانه و قانونی خویش، خدمتگزارِ مطمئن مردم مخصوصا سانحه‌دیدگان و نیازمندان جامعه باشد. مردم نیز نشان داده‌اند با ضریب بالا به هلال‌احمر اعتماد دارند.

تردیدی نیست که این پیوند و همدلی میان مردم و جمعیت هلال احمر به پشتوانه خدمات گسترده هلال‌احمر در طی سالیان طولانی شکل گرفته و امروز ضمن حفظ این رشته‌ انس و اعتماد، بر استحکام آن افزوده شده تا تسکین آلام بشری روند پرشتاب‌تری بر خود گیرد.

پروردگار مهربان را شاکرم که در اردیبهشتی دیگر و در کنار شما خوبان، روز هلال احمر که مقارن با هفته پایانی ماه مبارک رمضان را گرامی می‌داریم. وظیفه خویش می‌دانم صمیمانه‌ترین تبریک‌ها را تقدیم یکایک داوطلبان، امدادگران، نجاتگران، جوانان، خانواده معظم شهدای امدادگر، پیشکسوتان، بازنشستگان و کارکنان شریف جمعیت هلال احمر ‌کنم.

همه ساله روز هلال احمر فرصتی بود برای یادآوری و تقدیر از کسانی که، جهان را جای بهتری برای زیستن کرده اند، دلاورانی که آرمان بلندشان صلح و دوستی است و حلاوت شادی انسان های دردمند بالاترین مزد خدمتشان، امسال متفاوت تر از سال های گذشته به استقبال روز هلال سرخ رفتیم، تا فراموش نکنیم که این روز پاسداشت ماه نشانانی است که حافظان سلامت این مرز و بوم هستند .

اینجانب ضمن گرامیداشت روز هلال احمر و خدا قوت به تمامی، کارکنان، بازنشستگان، امدادگران، داوطلبان و جوانان عضو این خانواده بزرگ که در اوایل سال با پشتکاری فراوان در طرح ناظران سلامت و طرح ابتکاری کنترل و مراقبت‌های بهداشتی، ایام نوروز و این روزها را درکنار مردم بودند تا رنجی از آنها کم کنند که واقعا سنگ تمام گذاشتند، این روز را به آنان و خانواده های بزرگوارشان که با ایثار بی بدیل خود در کنار این عزیزان راهگشای خدمت بی منت آنها شده تبریک و تهنیت می گویم. و توفیق روزافزون این تلاشگران مهربان را با عنایات حضرت ولی عصر (عج) از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

287321