نماینده ولی‌ فقیه در کردستان:

کرونا خسارت‌های بسیاری برای اقشار آسیب‌پذیر داشته است

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: کرونا صدمات و خسارت‌های بسیاری برای جامعه به ویژه اقشار آسیب‌پذیر به دنبال داشته است، بنابراین برگزاری رزمایش‌ همدلی و مواسات نقش بسیار پررنگی در کم کردن این آلام دارند.

تصویر کرونا خسارت‌های بسیاری برای اقشار آسیب‌پذیر داشته است

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، جت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی؛ نماینده ولی فقیه در کردستان امروز در رزمایش همدلی و مواسات که به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کردستان برگزار گردید، اظهار داشت: کرونا با وجود اینکه برای جامعه ما خسارت‌های جانی و مالی به دنبال داشت، اما در مقابل باعث ایجاد یک همدلی و برادری در بین ملت ایران شد.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: با شیوع کرونا، گروه‌های مردمی و جهادی به صورت خودجوش وارد میدان شدند و با این کار بزرگ روحیه نوع دوستی و دینی خود را به نمایش گذاشتند.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: کاری که گروه‌های جهادی در این حوزه انجام می‌دهند مصداق بارز آیات قرآن کریم و نص صریح دین اسلام می‌باشد.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی عنوان کرد: در این میان جای دارد که از حضور دائم، پرشور و ویژه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کردستان در رزمایش همدلی و مواسات تقدیر و تشکر داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: با این وجود باید این حقیقت را بپذیریم که کرونا صدمات و خسارت‌های بسیاری برای جامعه به ویژه اقشار آسیب‌پذیر به دنبال داشته است، بنابراین این رزمایش‌ها نقش بسیار پررنگی در کم کردن این آلام داشته و دارند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان در پایان سخنان خود گفت: از مردم استان کردستان درخواست داریم برای از بین رفتن هرچه سریع‌تر ویروس کرونا از جامعه، در رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌های اجتماعی نهایت دقت را داشته باشند تا بیش از این کادر درمانی دچار فرسایش نشود.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

287262