بازهم روایتی تلخ از یک غفلت:

مرد جوان در سد حسن ابدال آرام گرفت

پیکر بی‌جان مرد جوانی در سد حسن‌ابدال زنجان طی روز پنجشنبه یافت شد و برای مشخص شدن علت تامه مرگ به پزشکی‌قانونی تحویل داده شد.

تصویر مرد جوان در سد حسن ابدال آرام گرفت

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: حوالی ساعت ۱۴ روز پنجشنبه عوامل هلال‌احمر مستقر در پایگاه امداد و نجات عوارضی زنجان در جریان غرق‌شدگی یک مرد جوان قرار گرفته و بلافاصله به منظور بیرون کشیدن جسد راهی محل حادثه شدند.

غفور آقاجانلو، افزود: با توجه به اینکه آب جسد را پس زده و به لبه آب سد حسن ابدال آمده بود بنابرین نیازی به عملیات غواصی و نجات غریق از سوی اکیپ‌های امداد و نجات هلال‌احمر اعزامی به محل حادثه نبود.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان نیز گفت: ماموران پلیس آگاهی این استان روز پنجشنبه در پی اطلاع از موضوع کشف جسد در سد حسن‌ابدال زنجان، بلافاصله راهی محل حادثه شده و با جسم بی‌جان این مرد جوان مواجه شدند.

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی، افزود: موضوع قتل و جنایت در خصوص این جوان حدود ۳۵ ساله، منتفی بوده و شواهد اولیه حاکی از غرق‌شدگی است منتهی جسد به منظور بررسی بیشتر و تعیین علت تامه مرگ تحویل پزشکی قانونی شد.

هفته گذشته نیز جسد یک نوجوان حدود 14 ساله نیز که در منطقه بیر شهرستان ابهر به منظور شنا وارد استخر آب یکی از باغات شده بود بیرون کشیده شد که علت آن نیز از سوی مدیریت بحران استان زنجان غر‌ق‌شدگی اعلام شد.

منبع: ایرنا

287184