با محوریت گردشگری، میراث تاریخی و فرهنگی هگمتانه؛

جشنواره «عکس آمادای» در همدان برگزار می شود

مدیرکل میراث فرهنگی- گردشگری و صنایع دستی استان همدان از برگزاری جشنواره عکس آمادای خبر داد.
تصویر جشنواره «عکس آمادای» در همدان برگزار می شود

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، علی مالمیر مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان در خصوص برگزاری جشنواره عکس آمادای گفت: هنرمندان با ارسال زیباترین عکس‌های خود از اقوام، سبک زندگی، آداب و رسوم، آثار تاریخی و طبیعی، سفال و منبت می‌توانند در این رویداد هنری شرکت کنند.

وی افزود: این جشنواره با محوریت گردشگری و میراث تاریخی و فرهنگی همدان تدارک دیده شده و عکاسان می‌توانند تا ۳۰ اردیبهشت آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی- گردشگری و صنایع دستی استان همدان تصریح کرد: عکس‌های ارسالی باید در موضوعات اقوام، آداب و سنت ها، سبک زندگی، طبیعت، سفال لالجین، منبت ملایر و تویسرکان، بنا‌ها و آثار تاریخی، رودخانه‌ها و تالابها، موزه‌ها گردشگری سلامت، پل‌های تاریخی، مساجد، گردشگری نجوم و بقاع متبرکه باشد.

مالمیر گفت: برای نفر اول سه میلیون تومان جایزه و دیپلم افتخار اهدا می‌شود و نفرات دوم و سوم نیز به ترتیب ۲ و یک میلیون تومان جایزه و لوح تقدیر دریافت می‌کنند.

گفتنی است علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه جشنواره به نشانی www.hamedan.mcth.ir و www.hpphs.org.ir مراجعه کنند.

287147