پاسخگویی آنلاین مدیرعامل بیمه رازی در روز تعطیل

مدیرعامل بیمه رازی در پاسخ به سوال یکی از نمایندگان بیمه رازی در فضای مجازی ، بلافاصله پاسخگو شد و دستور پیگیری داد.
تصویر پاسخگویی آنلاین مدیرعامل بیمه رازی در روز تعطیل

به گزارش سایت خبری پرسون، جباری در پاسخ به سوال یک نماینده در گروه نمایندگان پیرامون تسویه صندوق های نمایندگان در کرونا ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: بنده به عنوان اولین مدیر خواستار حمایت از شبکه فروش بودم و بیمه رازی به عنوان پیشرو و اولین شرکتی است که در جهت حمایت عملی از شبکه فروش اقدام کرده است.

وی تصریح کرد : ما ظرفیت صندوق نمایندگان را دو برابر کرده ایم .به تعبیری بیش از مبلغ کارمزد برای نماینده جریان نقدی ساختیم و همچنین انشالله کارمزد را هم ۱۰ روزه پرداخت خواهیم کرد . ضمنا از معاونین خواسته ام برای پرتفوی های بزرگ سیستم را طوری تنظیم کنند که کارمزد به محض وصول حق بیمه پرداخت شود.

علی جباری افزود :شرکت بیمه رازی به جهت حمایت از شبکه فروش خود در سه ماه گذشته چندین اقدام صورت داده است: اول آنکه پرداخت سود مشارکت در منافع به شبکه فروش برای اولین بار در تاریخ فعالیت شرکت صورت پذیرفته است.

دوم اینکه ؛ افزایش صندوق نمایندگان در دو بعد مهلت تسویه و مبلغ صندوق با اعتباری بیش از دویست و پنجاه میلیارد ریال و با مهلت متوسط یک ماهه به شبکه تزریق شده است.

و سومین اقدام ؛ تصویب بودجه وام‌های مشارکت در تبلیغات، وام خرید دفتر، مشارکت در طرح های بازاریابی و سایر طرح ها با عناوینی متنوع و با رویکرد حمایت هرچه بیشتر از شبکه فروش.

چهارمین اقدام ؛ تصویب بودجه آموزش و توسعه کیفی فروش و توجه ویژه‌ای که به توانمندسازی نمایندگان در سال جاری خواهد شد.

مدیر عامل بیمه رازی افزود : ضمنا تاکید می نمایم که قبلا از مدیریت شبکه فروش و راهبری بازار خواسته ام شرایط بازار و رقابت را بررسی نمایند و علاوه بر موارد فوق برنامه و طرح های دیگری که در حمایت از نمایندگان باشد پیشنهاد دهند و همچنین به این وسیله خواستارم ؛ در خصوص رفع دغدغه این نماینده عزیز اقدام فوری انجام دهند.

287132