«کلینیک‌رسانه» فعالیت رسمی خود را آغاز کرد

پنجشنبه شب شانزدهمین روز از اردیبهشت ماه یکهزار و چهارصد مصادف با ۲۳ مین روز از ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری مراسم افطاری به مناسبت شروع رسمی فعالیت کلینیک‌رسانه بودیم.
تصویر «کلینیک‌رسانه» فعالیت رسمی خود را آغاز کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، در این مراسم که به همت کلینیک‌رسانه برگزار شد پدرام پاک‌آیین، نماینده مدیران رسانه در هیات نظارت بر مطبوعات، محمد جواد حق‌شناس عضو شورای شهر تهران، زهرا سعیدی مبارکه نماینده مجلس دهم شورای اسلامی، مدیران تشکل‌های رسانه‌ای و همین‌طور جمع کثیری از مدیران، فعالین و پیشکسوتان رسانه‌های کشور حضور داشتند.
در ابتدای مراسم، نوجوانان گروه سرود «وصال» قطعه سرودی را به همین مناسبت اجرا نمود، پس از آن، هرمز هوشمندراد مدیرعامل و بنیان‌گذار کلینیک‌رسانه طی سخنانی ضمن تشکر و خیر مقدم به حاضرین، بر لزوم همدلی و همراهی رسانه‌ها در این دوران سخت اشاره کرده و افزود: کلینیک‌رسانه از ابتدای سال ۱۳۹۰ به پیشنهاد دکتر حسین انتظامی نماینده وقت مدیران مسئول در هیات نظارت به صورت خودگردان و بدون هیچ گونه حمایت مالی، شروع به فعالیت نمود که طی این سال‌ها با وجود سنگ‌اندازی‌ها و نامهربانی‌های صورت گرفته همواره محلی برای مددرسانی به اهالی رسانه بوده است

مدیر مسئول روزنامه «دنیای‌جوانان» ضمن اعلام فعالیت رسمی کلینیک‌رسانه با تشکر از تمامی کسانی که در این مدت یارو یاور کلینیک‌رسانه بوده‌اند از زحمات دکتر زهرا سعیدی نماینده مجلس دهم قدردانی کرد و افزود: ایشان (دکترسعیدی) چه در زمانی که به عنوان نماینده در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند و چه پس از آن همواره در پیگیری مطالبات و خواسته‌های به حق اهالی رسانه پیش قدم و همراه بوده‌اند و ما امیدواریم این اتفاق مبارک با حضور ایشان در مجلس یازدهم، با قدرت بیشتر ادامه یابد.

پس از آن دکتر زهرا سعیدی در سخنانی ضمن تبریک شروع فعالیت رسمی کلینیک رسانه، با اشاره به این که رسانه‌های مکتوب باید به جایگاه واقعی خود برگردند گفت: رسانه‌های مکتوب در دوره جدید و به‌ویژه در دوره کرونا آسیب‌های بسیاری دیدند و باید با حمایت‌های قانونی که حق مسلم آنهاست به جایگاه واقعی خود برگردند.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ضمن بیان طرح پیشنهاد لزوم حمایت اپراتورها از رسانه‌ها گفت: وقتی اپراتورها از انتشار محتوای رسانه‌ها در قالب فضای مجازی سوده برده و بهره ‌می‌برند، رسانه‌هایی که تولید کننده محتوا در این فضا بوده و جذب مخاطب می‌کنند نیز میبایستی از این مسیر منتفع شوند و اپراتورها می بایستی در مقابل نقش حمایتی خود را در این زمینه ایفا کنند و این بخشی از رسالت آنها در چارچوب مسئولیت اجتماعی است.
مدیرمسئول پایگاه اطلاع‌رسانی «سیمای وطن» با اشاره به موضوع حمایت برنامه‌های توسعه‌ای از رسانه‌ها گفت: دولت باید خود را به تخصیص اعتبارات لازم برای بیمه خبرنگاران و فراهم کردن بستر مساعد برای اقتصاد رسانه‌ها ملزم نماید.
سعیدی همچنین با بیان اینکه با رفع مشکلات حوزه رسانه و خبرنگاران به تقویت بسترسازی فرهنگی در جامعه می‌انجامد، تصریح کرد: باید برای افزایش کارآمدی و کم کردن فاصله حرفه‌ای رسانه‌های ایران با جهان، حمایت قانونی از فعالان رسانه‌‌ای و روابط‌ عمومی‌ها و رسیدگی به مطالبات جامعه روابط عمومی و ارتباطات بیشتر همت کنیم.
همچنین در این دیدار محمدرضا محمدیوسفی، رئیس انجمن صنفی مدیران رسانه، نیز طی سخنانی ضمن تاکید بر نقش ارزنده رسانه ها در فرهنگ سازی و تاکید بر رسانه های مکتوب گفت: برعکس نظر عده‌ای که می‌گویند عصر نشریات مکتوب گذشته است معتقدم که در هیچ جای دنیا این اتفاق نیفتاده و در ایران نیز نباید این بخش از فرهنگ کشور مورد بی مهری قرار گیرند. وی همچنین از حمایت‌ها خانم دکتر سعیدی از رسانه‌ها در دوران تصدی ایشان در مجلس تقدیر و تشکر کرد.

287123

سازمان آگهی های پرسون