مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی:

سیلاب در بجنورد خسارتی نداشت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بجنورد گفت: سیلاب های شب گذشته در بجنورد هیچگونه خسارتی نداشت.
تصویر سیلاب در بجنورد خسارتی نداشت

مجید گریوانی در گفتگو با خبرنگار سایت خبری پرسون در خراسان شمالی، اظهار کرد: به رغم بارش های چند روز گذشته به ویژه پنجشنبه شب، سیلاب های شب گذشته هیچگونه خساراتی نداشت.

وی افزود: آبگرفتگی خیابانهای شهر و برخی از مناطق حاشیه ای با کمک نیروهای امدادی و آتش نشانی به مسیرهای تعیین شده هدایت شد.

گریوانی گفت: 4 دستگاه خودرو نیز در برخی از مناطق شهر در آبگرفتگی‌های گرفتار شده بودند که با خارج کردن سرنشینان این خودروها، مشکل خودروها نیز برای ادامه مسیر حل شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بجنورد تصریح کرد: در ساعات اولیه بارندگی و نیز آماده باش کامل نیروها، رفع مشکل آبگرفتگی با کمترین هزینه در سطح شهر انجام شد.

گفتنی است: شب گذشته و در ساعات اولیه بارندگی شدید در بجنورد، رییس کل دادگستری، شهردار بجنورد، معاونت خدمات شهری، رییس سازمان عمران و باز آفرینی شهرداری بجنورد، رییس اداره مهندسی و نظارت شهرداری به همراه شماری از کارکنان این حوزه از مناطق آبگرفتگی خیابانها و شهرک ها در خصوص مدیریت سیلاب و جلوگیری از ورود سیل به منازل و رفع اختلال در رفت و آمد شهروندان در مسیرهای گلستان شهر و پل معراج بازدید کردند.

287094