رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس شریف:

احساس نا امنی برای صهیونیست از ثمرات روز قدس است

رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس شریف گفت: احساس نا امنی برای صهیونیست از ثمرات روز قدس است و محور جبهه مقاومت از فرماندهان شهید تا فرماندهان زنده است.
تصویر احساس نا امنی برای صهیونیست از ثمرات روز قدس است

حجت الاسلام فلاحی، رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس شریف در گفتگو با سایت خبری پرسون اظهار کرد: تعیین روز جهانی قدس اقدام مبارک امام راحل پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای اجماع جهانی مسلمانان در برابر صهیونیسم بود.

وی افزود: این اقدام مبارک سبب شد تا جنایات و ماهیت رژیم جعلی، غاصب، زیاده خواه و کودکش صهیونیست که هر روز با پشتوانه استعمار پیر انگلیس از ابتدا و بعدها با حمایت های استکبار جهانی و به ویژه امریکا انجام می داد، بر همگان روشن شود.

رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس گفت: دنیای استکبار به رژیم صهیونیستی باج سرانه می دهد، تا سرزمین های غصب شده توسط آن رژیم جعلی را توسعه دهد.

فلاحی ادامه داد: آنان در ۶ روز با وادادگی کشورهای عربی مرتجع منطقه و با پشتوانه استکبار تا چندین برابر روز نخست حمله، سرزمین های اشغالی را افزایش دادند.

وی بیان کرد: اما پیروزی انقلاب اسلامی و اعلام روز جهانی قدس از سوی امام راحل(ره) زمینه ساز همبستگی مسلمانان در گرامیداشت فلسطین و در نهایت تشکیل گروه های مقاومت به پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام شد.

رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس ادامه داد: با شکل گیری گروه های مقاومت، توسعه طلبی رژیم غاصب صهیونیستی متوقف و هر روز محدودتر شد.

فلاحی پذیرش شکست در جنگ ۳۳ روزه در لبنان و ۲۲ روزه در محاصره غزه و نیز پذیرش آتش بس در جنگ های هشت روزه و ۴۸ ساعته را از حقیر شدن اسرائیل غاصب در برابر جبهه مقاومت دانست و اظهار کرد: امروز رژیم جعلی صهیونیستی با کشیدن دیوارهایی در اطراف خود، در حبس به سر می برد.

وی تأکید کرد: ایجاد احساس نا امنی برای رژیم غاصب صهیونیستی از ثمرات روز قدس، محور جبهه مقاومت و تلاش فرماندهان این جبهه از فرماندهان شهید تا فرماندهان زنده است.

رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس با اشاره به حادثه نطنز گفت: در همان روزها به خبرنگاران گفتم که اگر ادعای رژیم جنایتکار صهیونیستی در خصوص دست داشتن در آن حادثه ثابت شود، دیمونای آن رژیم جعلی در امان نخواهد بود و همین گونه هم شد و شاهد بودیم که موشکی در نزدیکی دیمونا به زمین نشست.

حجت الاسلام فلاحی گفت: نابودی رژیم جعلی صهیونیستی از برنامه های اصلی انقلاب و نظام اسلامی است که به طور حتم به مدد الهی مقدمه ای برای صدور بیشتر انقلاب و تشکیل حکومت جهانی مهدی موعود(عج) خواهد بود.

منیژه فرهانپور-استان همدان

287060