پیام مشترک امام جمعه یزد و نماینده مردم استان در خبرگان رهبری به مناسبت روز جهانی قدس

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد و نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت روز جهانی قدس پیام مشترک صادر کردند.
تصویر پیام مشترک امام جمعه یزد و نماینده مردم استان در خبرگان رهبری به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، امام جمعه یزد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت روز جهانی قدس پیام مشترکی صادر کردند؛ در این پیام آمده است:

با درود و صلوات بر محمّد و آل محمّد

مسأله ‌فلسطین‌ از لحاظ‌ اسلامی ‌برای ‌همه ‌مسلمانان ‌از جمله ‌برای ‌ما یک‌ مسأله‌‌ اساسی‌ و یک‌ فریضه ‌است‌. ‌مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

روز قدس میراث گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی(ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی ایشان به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است. روز قدس نه فقط جلوه گاه دفاع از حقوق ملت مسلمان و مظلوم فلسطین و اعلام برائت از صهیونیست غاصب است بلکه نماد همراهی و همدردی با همه مظلومان و مسلمانان جهان در مقابل ستم افکنی استکبارجهانی است همانطور که امام هم فرمودند: ( روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است ... روزی است که باید به ابرقدرت ها فهماند که دیگر آنها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند).

استکبار جهانی، رژیم ظالم اسراییل و اذناب منطقه ای آنان در این خیال باطل بودند که با توجه به شیوع بیماری کرونا، فلسطین و قدس شریف از مرکز توجه و نگاه مسلمانان و آزادی خواهان جهان خارج می شود، فارغ از آن که مسلمانان جهان هرگز و در هیچ شرایطی فلسطین و قدس شریف را فراموش نمی کنند و دست از حمایت از آن نمی کشند و در تداوم راه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در محورهای خطیر جانبازی و مقاومت، استوار برای آزادی قدس مجاهدت خواهند کرد و در روز قدس امسال نیز حمایت از فلسطین و خشم و انزجار از اسراییل غاصب را در شبکه های اجتماعی به نمایش می گذارند و فریاد نفرت خود را از ظلم و استکبار صهیونیست و ایادی آنان بلندتر و رساتر از همیشه به گوش جهانیان خواهند رساند؛ تا روزی که ان شاءالله بساط این رژیم فاسد برچیده و قدس شریف آزاد شود. یقیناً پاس داشت موضوع فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام و دفاع از مظلوم، واجب شرعی و در هر شرایطی تعطیل‌ناپذیر است.

لذا در پی محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری راهپیمایی عظیم سراسری، امسال روز جهانی قدس شاهد سخنرانی گرانبهای رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در روز قدس، خواهیم بود که به صورت زنده با امت اسلامی سخن خواهند گفت.

در همین راستا مردم شریف و بزرگوار استان نیز همگام با ملت بزرگ ایران و همه آزادگان جهان با گوش دادن به فرمایشات مقام معظم رهبری و سرلوحه قرار دادن سخنان ایشان، آرمان آزادی خواهی مظلومان و مسلمانان فلسطین را عهد ناگسستنی دانسته و یک صدا آزادی فلسطین عزیز را خواستار خواهند بود.

«سایه مقام معظم رهبری مستدام باد»

ومن الله التوفیق محمدرضا ناصری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

ابوالقاسم وافی، نماینده مردم شریف استان یزد در مجلس خبرگان

انتهای پیام/

287048

مطالب مرتبط