مارک نووگراتز: نباید دوج کوین را نادیده گرفت

مارک نووگراتز گفت: دوج کوین به لحاظ شاخص های فاندامنتال قدرتمند است؛ نباید DOGE را نادیده گرفت!
تصویر مارک نووگراتز: نباید دوج کوین را نادیده گرفت

به گزارش سایت خبری پرسون، شرکت گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) متعلق به مایک نووگراتز، با آنالیز وضعیت دوج کوین به این نتیجه رسیده است که این ارز علی رغم کمبودهای موجود، از شاخص های فاندامنتال بسیار قدرتمندی برخوردار است. نووگراتز اعتراف کرد که قبلاً نسبت به این ارز رمزنگاری شده بسیار بدبین بوده است. این کمپانی معروف روز سه شنبه گزارشی با عنوان “دوج کوین، قابل اعتمادترین شیت کوین” منتشر کرد. در این گزارش به طور خلاصه به تاریخچه و پیشرفت دوج کوین طی این سال ها اشاره شده است.

این گزارش می افزاید: “بدون برگزاری هیچ گونه دوره پیش استخراج یا عرضه اولیه (ICO)، راه اندازی منصفانه دوج کوین آن را نسبت به بسیاری دیگر از پروژه ها، در موضعی بسیار نزدیک به بیت کوین قرار داده است.”

این گزارش ضمن تأیید اینکه دوج کوین سال گذشته بهترین عملکرد را در میان دارایی های دیجیتال داشته است و اکنون افراد بیشتری نسبت به گذشته صاحب DOGE هستند، به چندین مورد از کمبودهای اساسی این ارز رمزپایه اشاره می کند. نویسندگان می نویسند: روند توسعه دوج کوین صفر است. تعداد کمی از افراد گره های کامل را اجرا می کنند و اندک افرادی که این کار را می کنند اغلب در بارگیری زنجیره یا همگام سازی با شبکه مشکل دارند. هیچ زیرساختی در بازار وجود ندارد، به سختی می توان یک کیف پول نرم افزاری برای آن یافت و با وجود بیش از 7 سال که از راه اندازی آن می گذرد، بسیاری از صرافی ها هنوز از آن پشتیبانی نمی کنند. به علاوه، هیچ کجا از استفاده طولانی مدت از آن صحبت نشده است و مشخص نیست دارندگان DOGE نسبت به چشم انداز بلند مدت این ارز اطمینان دارند یا خیر.”

” انتظار نداریم دوج کوین به این زودی ها به ارزشمندترین ارز رمزنگاری شده جهان تبدیل شود، اما نباید DOGE را نادیده گرفت. “

از جمله کسانی که به طور قابل توجهی در افزایش قیمت و محبوبیت این میم کوین نقش داشته اند می توان به ایلان ماسک مدیر عامل تسلا و مارک کوبان صاحب دالاس ماوریکس NBA اشاره کرد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: news.bitcoin

286985