سردار سنایی راد در گفتگو با پرسون؛

نگاه خود برتر بینی صهیونیست ها موجب نفرت است

سردار سنایی راد گفت: صهیونیست ها نگاه تحقیر آمیز و خود برتر بینی که برآمده از برتری نژادی و آیینی است را دارند و رفتاری را رقم میزند که موجب نفرت بیشتر است.
تصویر نگاه خود برتر بینی صهیونیست ها موجب نفرت است

سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در گفتگو با خبرنگار سیاسی سایت خبری پرسون در رابطه با روز قدس، اظهار کرد: روز قدس ابتکار حضرت امام (ره) است، برای اینکه این موضوع را به جهان اسلام پیوند دادند و آخرین روز ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: از زمانی که این مناسبت اعلام شد تا کنون مسلمانان آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان، این آرمان بزرگ را سر دادند و ملت مظلوم فلسطین احساس کردند که در دنیا حامیانی دارند.

وی افزود: متاسفانه اتفاقی که در سالیان اخیر افتاده است، این است که صهیونیست ها توانستند نوعی شکاف در جبهه مقاومت و پایداری در درون جهان اسلام پیدا کنند و این یکپارچگی را به خطر بیندازند و آن هم طرح موسوم به صلح ابراهیمی است که با حمایت ترامپ دنبال کردند و تعدادی از دولت های عربی نیز با صهیونیست ها همراه شدند.

سردار سنایی راد بیان داشت: لذا امسال ما شاهد نوعی وقاحت در صهیونیست ها هستیم که مجددا دست به اقدامات خبیثانه و ظالمانه که اخراج فلسطینیان از خانه های خود و تلاش برای توسعه شهرک های صهیونیستی زده اند؛ گرچه چند دولت عربی به آرمان فلسطین پشت کردند، اما دولت ها همچنان پای دفاع از این آرمان و آزادی قدس ایستادند و ملت فلسطین بدانند که پشتوانه مردمی دارند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: گرچه امسال کرونا اجازه راهپیمایی را نمیدهد، اما مردم فلسطین علائم و نشانه هایی از ادامه حمایت های مردمی از آرمان های فلسطین و دفاع از مردم مظلوم فلسطین را دریافت خواهند کرد.

وی تاکید کرد: گرچه بعضی از دولت ها در مقطعی با صهیونیست ها همراه شدند؛ اما عملکرد صهیونیست ها باعث شد که دیگر همراه آن ها نباشند، چون ذات آن ها مکر و حیله بود. نگاه تحقیر آمیز و خود برتر بینی که برآمده از برتری نژادی و آیینی است را دارند و رفتاری را رقم میزند که موجب نفرت بیشتر است.

گفتگو از ساراپیرانه

انتهای پیام/

286980