مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) خبر داد:

فعالیت۶۰ گروه جهادی طلاب در زنجان

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از فعالیت ۶۰ گروه جهادی طلاب در سطح استان زنجان خبر داد.

تصویر فعالیت۶۰ گروه جهادی طلاب در زنجان

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در سال 1398 برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و ورزشی کشور مختل شده است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان افزود: کرونا آسیب‌های زیادی را به اقتصاد و معیشت مردم واردکرده است.

وی با اشاره به اینکه از روز‌های نخست شیوع ویروس کرونا بسیجیان زنجانی برای مقابله با کرونا به میدان آمدند و اقدام به گندزدایی و ضدعفونی معابر، خیابان‌ها و کوچه‌ها پرداختند، عنوان کرد: یکی از قشر‌هایی که خالصانه در کنار دیگر بسیجیان حاضر شدند طلاب بسیجی بودند.

بیگدلی با اشاره به اینکه قشر بسیج طلاب از سال گذشته در کنار کادر درمان و دیگر بسیجیان حضور پررنگی در صف مقدم مقابله با کرونا دارند، گفت: ۶۰ گروه جهادی طلاب در سطح استان زنجان فعال هستند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه این گروه‌ها بسیجی‌وار و به طور رایگان در مناطق استان به ویژه مناطق محروم حضور می‌یابند، اضافه کرد: در راستای معنویت و سلامت گام‌های ارزشمندی را بر‌می‌دارند.

وی با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی در دنیا بی‌نظیر است، عنوان کرد: اگر این طرح شکل نمی‌گرفت معلوم نبود شرایط کرونایی کشور امروز به چه شکلی رقم می‌خورد.

بیگدلی اضافه کرد: طرح شهید سلیمانی توانست به کمک کادر درمان بیاید و از کسانی که در منزل بستری شده‌اند مراقبت کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی کمبود کادر درمان در استان زنجان را پوشش داد، اضافه کرد: در سال گذشته به خوبی مشاهده کردیم که وقتی طرح شهید سلیمانی وجود نداشت، کنترل کرونا مشکل بزرگی را ایجاد کرده بود.

وی افزود: خوشبختانه این مشکلات در سال‌جاری و با وجود طرح شهید سلیمانی برطرف شد.

منبع: فارس

286967