vethor token چیست؟

VTHO یکی از آن دو توکنی است که توسط بلاکچین عمومی VeChainThor استفاده می شود. در ابتدای سال 2015، VTHO راه اندازی شد اما در سال های 2018 نام این ارز دیجیتال تغییر پیدا کرد.

تصویر vethor token چیست؟

به گزارش سایت خبری پرسون، VTHO توکن مخصوص به خود را دارد که نام آن VET است را به بازار داد. VET نقش اساسی را در عملکرد کلی بلاکچین دارد.توکن VeThor یک توکن استاندارد VIP-182 است که هزینه استفاده از بلاکچین VeChainThor را نشان می دهد.

هدف اصلی ارز دیجیتال VTHO تسهیل فرایندها و معاملات در بلاکچین است و اساسا نشان دهنده قوانین قراردادهای هوشمند شبکه است.

بنیان گذاران VTHO

سانی لو بنیان گذار و مدیر عامل شرکت VeChain است.حرفه ای یوبدن این شخص د رزمینه فعالیت های رمز ارزها چندین مرحله بزرگ داشت.در سال 2009 سانی لو جایگاه خود را بعنوان مدیر فناوری اطلاعات با کاردی چین گرفت.یک سال بعد او توجه دنیا را به دنیای مد معطوف کرد و بعنوان مدیر فنی Louis Vuitton China شناخته شد.

در سال 2014 او به بخش IT این شرکت روی آورد و به CIO تبدیل شد.

یک سال بعد درسال 2015 ایده VeChain متولد شد و سانی لو این شرکت را تاسیس کرد.

در ابتدا VeChain یکی از شرکت های تابعه یکی از بزرگترین نیروگاه های قدرت در صنعت بلاک چین Bitse بود.بعدا سانی لو از Bitse جدا شد و VeChain یکی از شرکت های تابعه و یکی از بزرگترین نیروگاه های قدرت در صنعت بلاک چین Bitse بود.

در سال 2018 این شرکت روند بازسازی مجدد قابل توجهی را طی کرد که منجر به ایجاد بلاکچین VeThor و رمز VeThor شد.

وتور توکن

در حقیقت وتور برای ثبت داده در بلاک چین وچین تور به کار برده می‌شود. این به آن معنا است که تمام تراکنش‌ها باید با توکن وتور انجام شود. مقدار وتور برای هر تراکنشی که انجام می‌گیرد بستگی به سایز داده‌ای که در حال ارسال است خواهد داشت. به طور مثال یک تراکنش ساده وتور حدود 30 VTHO هزینه دارد، ضمن این که خواندن اطلاعات در بلاکچین برای همه رایگان است و نیازی به توکن ندارد. وقتی که مرورگرهای بلاکچین را بررسی می‌کنید، به واژه ی gas used نیز برخورد می‌کنید. در واقع 1000 گس در حال حاضر برابر با 1 VTHO است که با متغیر VTHO/kgas برای کاربران تعریف می‌شود.

ویژگی منحصر به فرد ارزدیجیتال VeThor

شبکه VeChainThor به سازوکار اجماع اثبات اقتدار (PoA) متکی است ، که به آن امکان می دهد تراکنش ها را سریعتر اعتبار سنجی کند.

علاوه بر این ویژگی ، بنیان بلاکچین به شدت تحت تأثیر ماشین مجازی Ethereum (EMV) است و از برخی مفاهیم اصلی استفاده شده توسط بلاک چین Ethereum استفاده می کند.

286857