جندق تنها محور بسته سمنان به دلیل سیلاب

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: محور دامغان به جندق تنها محور مسدود استان در پی بارندگی و جاری شدن سیل است و پیش‌بینی می‌شود با تلاش کارکنان راهداری تا چند ساعت آینده محور پاکسازی و بازگشایی شود.
تصویر جندق تنها محور بسته سمنان به دلیل سیلاب

به گزارش سایت خبری پرسون از سمنان، سرهنگ تقی کبیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: محور مواصلاتی دامغان- جندق به منظور پییشگیری از اتفاقات غیرمترقبه ناشی از جاری شدن سیلاب از ساعت ۱۷:۳۰ روز گذشته مسدود است.

رئیس پلیس راه استان سمنان بیان کرد: محور دامغان- جندق در واقع راه ارتباطی شهرستان دامغان با اصفهان است و بازگشایی محور به زودی اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: بارش باران و جاری شدن سیلاب روز گذشته در برخی مناطق شهری و روستایی استان سمنان موجب اختلال در ترددها شد، اما در همان ساعات اولیه مشکل رفع شد.

رئیس پلیس راه استان سمنان ابراز داشت: تصادف سنگین دارای خسارت مالی و جانی در ۲۴ ساعت گذشته با وقوع سیل در محورهای مواصلاتی استان رخ نداده است.

بیشترین تصادف‌های جاده‌ای منجر به فوت در استان سمنان سال گذشته مربوط به محور دامغان- جندق بود.

طول محور دامغان ـ معلمان ـ جندق به عنوان محور اتصالی استان سمنان به اصفهان از دشت کویر ۲۷۰ کیلومتر است که ۲۴۰ کیلومتر آن در استان سمنان و ۳۰ کیلومتر در استان اصفهان قرار دارد.

وقوع سیلاب روز گذشته چهاردهم اردیبهشت در استان سمنان سبب خسارت به تاسیسات روستایی و محورها شد.

منبع: ایرنا

286727