ابوشریف:

ترس از امنیت رژیم صهیونیستی دلیل هجمه به ایران است

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: هجمه به ایران بخاطر مساله هسته‌ای نیست بلکه نگرانی از حفظ امنیت رژیم صهیونیستی است.
تصویر ترس از امنیت رژیم صهیونیستی دلیل هجمه به ایران  است

به گزارش سایت خبری پرسون، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نشست تخصصی روز قدس با بیان اینکه روز قدس یکی از ایام الله است، اظهار کرد: اشغال قدس پروژه غربی بود که با ابتکار انگلیس و حمایت آمریکا شکل گرفت. روز قدس هم روز آگاه سازی مردم دنیا نسبت به ظلمی است که به مردم فلسطین می رود. ایران بخشی از محور مقاومت است که در راه آزادسازی قدس فقط شعار نداد بلکه برای آزادسازی قدس اقدام عملی انجام داد. در مقابل برخی کشورهای عرب با خیانت به آرمان قدس، با رژیم صهیونیستی همراه شدند و با این رژیم دنبال عادی سازی روابط هستند.

وی با اشاره به تلاش های محور مقاومت، سپاه قدس و شهید سلیمانی برای آزادسازی قدس، تاکید کرد: مشکل ما فلسطینیان فقط درگیری با صهیونیست ها نیست بلکه ما با تمام نیروهای طاغوتی و استکبار و در راس آنها آمریکا مواجه هستیم.

ابوشریف خاطرنشان کرد: علمای شیعه و سنی تفکر امام خمینی(ره) را درباره قدس داشتند که قدس سرزمین اسلامی است که متعلق به همه مسلمانان است.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های غربی درباره قدس شکست می خورد، گفت: خیلی ها به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی دل بستند ولی شکست خوردند. عادی سازی یک طرح شکست خورده است. در گذشته هم برخی از کشورهای اسلامی از مساله فلسطین عدول کردند به عنوان مصر با رژیم صهیونیستی صلح کرد اما جمهوری اسلامی جایگزین آن شد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد: اکنون هم طرح قوم گرایانه یا چپ گرایانه درباره فلسطین جوابگو نیست. امام خمینی(ره)مسیر اسلامی را برای آزادسازی قدس مطرح کرد فلسطین را به عنوان بخش بزرگی از حرکت اسلامی خود قرار داد. اگر ما هم دنبال پیروزی هستیم باید فلسطین را بخش اصلی حرکت خود قرار دهیم.

ابوشریف خاطرنشان کرد: هجمه به ایران بخاطر مساله هسته ای نیست بلکه نگرانی آنها حفظ امنیت رژیم صهیونیستی است. این رژیم در حال کارشکنی در مسیر مذاکرات هسته‌ای است چون می‌خواهد کشورهای منطقه ضعیف باشند زیرا آنها معتقد هستند قدرتشان در تضعیف کشورهای اسلامی است بنابراین از نظر آنها کشورهایی از قبیل سوریه، عراق ایران باید نابود شوند.

286720