برگزاری جلسه شورای مدیران بیمه سرمد با روسای شعب و مدیران استانی

در جلسه آنلاین شورای مدیران بیمه سرمد با روسای شعب، عملکرد سال گذشته شعب این شرکت بررسی شد.
تصویر برگزاری جلسه شورای مدیران بیمه سرمد با روسای شعب و مدیران استانی

به گزارش سایت خبری پرسون، اولین جلسه شورای مدیران بیمه سرمد با روسای شعب و مدیران استانی در سال 1400 به دلیل شرایط کرونا در کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این جلسه، عملکرد شعب استانی بیمه سرمد در سال 99 بررسی شد و مدیرکل برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات گزارشی از نقاط ضعف و قوت آنها را ارائه کرد.

مهدی مهدوی قائم مقام مدیرعامل نیز، برنامه راهبری و استراتژیک شرکت در سال 1400 را برای مدیران ستادی و استانی تشریح کرد.

در ادامه جلسه، چند تن از مدیران شعب استانی سرمد نیز، نقطه نظرات خود را درباره مشکلات سال گذشته و برنامه‌های سال 1400 بیان کردند.

مجتبی کاتب رئیس هیات مدیره بیمه سرمد نیز در این جلسه از عملکرد مدیران ستادی و استانی شرکت و تحقق هدفی بالاتر از اهداف هیات مدیره در سال 99 تقدیر و تشکر کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که بیمه سرمد در سال 1400 نیز با ارائه خدمات بهتر، طراحی محصولات جدید و نوین و فعال‌تر شدن شبکه فروش بتواند، رشد و توسعه خود را ادامه بدهد.

وی هم‌چنین از کلیه پرسنل شرکت برای تحقق پرتفوی 1600 میلیاردی تقدیر و تشکر کرد.

در پایان نیز، غلامرضا تاجگردون مدیرعامل بیمه سرمد، ضمن تشکر از برنامه‌ها و عملکرد شرکت در سال گذشته، به سوالات و ابهامات برخی روسای شعب سرمد پاسخ و قول مساعدت داد.

مدیرعامل بیمه سرمد با اشاره به موفقیت‌های سال‌های اخیر سرمد و عملکرد مناسب آن گفت: تلاش می‌کنیم نقاط قوت شرکت را تقویت کنیم تا موجب موفقیت هرچه بیشتر بیمه سرمد بشویم و اتفاقات بهتری را برای شرکت رقم بزنیم.

286273