رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد؛

ابتلای هفت کارگر کارخانه‌ای در شهرستان شوط به نوع جدیدی از ویروس کرونا

رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابتلای هفت کارگر کارخانه‌ای در شهرستان شوط خبرداد و گفت: این افراد به خاطر مشکوک بودن به نوع جدیدی از ویروس کرونا قرنطینه شده‌اند که البته بررسی‌های لازم در این خصوص در حال انجام است.
تصویر ابتلای هفت کارگر کارخانه‌ای در شهرستان شوط به نوع جدیدی از ویروس کرونا

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، محمدمهدی گویا از ابتلای هفت کارگر کارخانه‌ای در شهرستان شوط خبرداد و گفت: این افراد به خاطر مشکوک بودن به نوع جدیدی از ویروس کرونا قرنطینه شده‌اند که البته بررسی‌های لازم در این خصوص در حال انجام است.

وی ادامه داد: هفته گذشته همکاران این مرکز در بررسی موارد ابتلا به کرونا در این شهرستان، متوجه شدند که موارد مشکوکی در یکی از کارخانه‌های این منطقه وجود دارد.

رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: پس از این امر، همه کارگران این کارخانه مورد آزمایش قرار گرفته و بررسی‌های تشخیصی تکمیلی در این خصوص در دستور کار قرار گرفت.

گویا ادامه داد: هفت مورد ابتلا به نوع جدید ویروس کرونا در این بررسی‌ها تشخیص داده شد که البته حال همه آنها خوب بود و نیازی به بستری در بیمارستان نداشتند.

وی اضافه کرد: این افراد و همه کارگران کارخانه تا ۱۴ روز تحت نظر قرار دارند و اقدامات تشخیصی در این خصوص انجام می‌گیرد.

این مقام مسوول بیان کرد: این آزمایش‌ها، چندین نوبت دیگر انجام خواهد گرفت و چنانچه اطمینان پیدا کنیم که موردی از ابتلا به عفونت جدید در بین این افراد نیست، کارخانه به شرایط عادی خود برمی‌گردد.

انتهای پیام/

286154