عضو کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد؛

آمریکا به دنبال تسلیم شدن ما در مذاکرات وین است

فیروزی پور بادی گفت: امریکا قطعا در مذاکرات برجام و وین دنبال تسلیم شدن ما و تامین منافع خود می باشد و امریکا سیاست های دوگانه دارد و باید استقامت داشته باشیم.
تصویر آمریکا به دنبال تسلیم شدن ما در مذاکرات وین است

رحمت الله فیروزی پور بادی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی سایت خبری پرسون در رابطه با دبه کردن آمریکا در وین، اظهار کرد: ما تابع نظر رهبری هستیم و تمامی تحریم ها بایستی لغو گردد؛ اگر چنین اتفاقی نیفتد ما نیز نباید وارد مذاکرات شویم.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در گذشته مقام معظم رهبری فرمودند که اگر چه من اعتمادی به برجام ندارم ولی یک تجربه است و تجربه نیز نشان داد که موفق نبود. بر اساس دستورالعمل های نظام و نظرات مقام معظم رهبری پیش برویم. در هر حال آمریکا و سردمداران او به دنبال گرفتن امتیاز برای خود هستند.

این نماینده مجلس افزود: ۴۲ سال از انقلاب و نظام می گذرد و در طی این سالها، امریکا انواع ترور، تحریم و فشارها را بر ملت ایران وارد آورده است و نتیجه ای نگرفته است؛ مردم ایران مقاوم هستند و باید دست از تهدید، تحریم و فشار بردارد؛ امروز ملت ها بیدار شدند و توجه به تحریم ها نخواهند داشت.

فیروزی پور بادی با اشاره به اینکه امریکا قطعا در مذاکرات برجام و وین دنبال تسلیم شدن ما و تامین منافع خود می باشد، بیان کرد: امریکا سیاست های دوگانه دارد و باید استقامت داشته باشیم. مردم با تبعیت از مقام معظم رهبری، مشارکت جدی در انتخابات ریاست جمهوری و استواری خود قطعا پیروز خواهند شد.

گفتگو از ساراپیرانه

انتهای پیام/

285821