رئیس اتحادیه تعمیر و فروش موبایل و رایانه:

کرونا ۳۰ موبایل‌فروش زنجانی را بر زمین زد

رئیس اتحادیه تعمیر و فروش موبایل و رایانه زنجان از تعطیلی بیش از ۳۰ واحد موبایل‌فروشی به علت کرونا طی سال گذشته خبر داد.

تصویر کرونا ۳۰ موبایل‌فروش زنجانی را بر زمین زد

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، فضائل رستمی‌راد اظهار کرد: پارسال با همه‌گیری کرونا و مشکلاتی که برای فعالان این صنف به وجود آمد، بیش از ۳۰ واحد فعال در این حوزه ورشکسته و تعطیل شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۴۰ واحد در حوزه فروش و تعمیر موبایل در زنجان فعال است، افزود: امسال نیز به دلیل محدودیت‌های به‌ وجود آمده، مشکلات این حوزه دوچندان شد که امیدواریم به زودی امکان ادامه فعالیت فراهم شود.

این مسئول ادامه داد: بیشتر افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، در مغازه‌های استیجاری حضور دارند؛ به همین دلیل صاحبان این املاک در صورت امکان به مستاجرهای‌شان مهلت و یا تخفیف در پرداخت اجاره‌بها بدهند و بخش دولتی نیز مسائل مربوط به مالیات و دارایی را با توجه به رکود بازار، بررسی کنند.

رئیس اتحادیه تعمیر و فروش موبایل و رایانه زنجان، از کاهش قیمت موبایل خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت موبایل‌های میان‌رده بین ۲۰ تا ۲۵ درصد کاهش دارد که این کاهش به دلیل افزایش واردات، کاهش قیمت دلار و پیشی‌ گرفتن عرضه از تقاضا است.

منبع: ایسنا

285672

مطالب مرتبط