نایب رییس هیات بوکس خبر داد:

طوفان شریفی، بوکسور زنجانی راهی ازبکستان می شود

نایب رییس هیات بوکس استان زنجان، گفت: طوفان شریفی، در قالب تیم ملی بوکس ایران برای حضور در اردوی مشترک و بازی‌های تدارکاتی، عازم ازبکستان می‌شود.

تصویر طوفان شریفی، بوکسور زنجانی راهی ازبکستان می شود

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، امیرحسین صالحی زنجانی، افزود: این بوکسور زنجانی با نشان دادن توانمندی های بالای خود در اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی که از ۱۴ فروردین ماه به مدت ۱۸ روز در سالن بوکس حاج احمد ناطق‌ نوری" و با حضور ۱۲ بوکسور از استان های مختلف ایران برگزار شد هرچند در وزن ۹۱ کیلوگرم مغلوب احسان روزبهانی شد اما با توجه به شایستگی های بالایی که داشت به مرحله نهم اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت شد.

وی با بیان اینکه این اردوی آماده سازی از روز گذشته با حضور ۱۰ بوکسور منتخب در "سالن بوکس حاج احمد ناطق نوری" تهران آغاز شده و ۱۰ اردیبهشت نیز به پایان خواهد رسید، اظهار داشت: تیم ملی بوکس ایران، یازدهم اردیبهشت عازم تاشکند می‌شود.

به گفته نایب رییس هیات بوکس استان زنجان، امید احمدی‌صفا، دانیال شه‌بخش، اشکان رضایی، مسلم مقصوی، سید شاهین موسوی، میثم قشلاقی، احسان روزبهانی و پوریا امیری، باقر فرجی و طوفان شریفی، در اردوی مشترک و بازی های تدارکاتی ازبکستان که چند تیم خارجی دیگر نیز در آن شرکت می کنند حضور خواهند داشت.

صالحی زنجانی افزود: این اردوی مشترک و بازی های تدارکاتی با حضور تیم های ملی ازبکستان، ایران، الجزایر و قزاقستان برگزار می شود و تیم ملی اردن نیز به خاطر حضور تیم های قدر و توانمند اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در اردوی ازبکستان، ترکیب نهایی تیم ملی بوکس ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی که شامل هشت بوکسور خواهد بود مشخص می شود، افزود: مسابقات قهرمانی آسیا قرار بود از یکم خرداد ماه امسال در هند آغاز شود که به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور، میزبانی از هندوستان گرفته شد.

نایب رییس هیات بوکس استان زنجان که از داوران ستاره دار بوکس ایران است، اظهار داشت: این رقابت ها در هشت وزن و به میزبانی یکی از کشورهای امارات یا بحرین برگزار خواهد شد که امید است تیم ملی ایران با دست پر از این پیکارها بازگردد.

صالحی زنجانی تصریح کرد: ازبکستان جزو سه تیم برتر بوکس جهان است و مقام نخست مسابقات آسیایی و جهانی را در کارنامه خود دارد که به حتم برگزاری اردوی مشترک با این کشور در ارتقا سطح توانمندی ملی پوشان بوکس ایران بسیار اثرگذار خواهد بود.

منبع: ایرنا

285467