تشکیل بیش از یک هزار پرونده تخلف در خوی

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خوی گفت: تاکنون ۲۱ هزار و ۴۷۱ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در شهرستان خوی انجام شده و در این بازدیدها، یک هزار و ۱۰۴ پرونده تخلف تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.
تصویر تشکیل بیش از یک هزار پرونده تخلف در خوی

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، امیر جعفری با اشاره به انجام ۲۱ هزار و ۴۷۱ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در این شهرستان اظهار داشت: در این بازدیدها، یک هزار و ۱۰۴ پرونده تخلف تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

وی ادامه داد: ارزش این پرونده‌ها ۸۱ میلیارد و ۹۴۵ میلیون ریال بوده که برای رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خوی اضافه کرد: در این مدت سه هزار و ۲۱۱ مورد بازرسی از واحدهای پخت و توزیع نان در این شهرستان انجام شد که منجر به تشکیل ۳۴۴ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ۳۴ میلیارد و ۸۶۳ میلیون ریال شد.

جعفری با اشاره به اینکه در سال گذشته ۵۷۷ مورد گشت مشترک با حضور نهادها و ادارات مرتبط به اجرا در آمد، تصریح کرد: در این مدت ۷۲۶ فقره گزارش مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری و یا با مراجعه حضوری به این اداره واصل شده که همه گزارشات مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: در سال گذشته برای تنظیم بازار و تأمین کالای اساسی در شهرستان خوی ۸۲۰ تن شکر برای مصارف خانوار، ۵۷۵ تن شکر برای مصارف صنعتی، ۱۵ تن روغن نباتی، ۶۷۰ تن انواع برنج هندی و تایلندی، ۱۷۲ تن گوشت مرغ منجمد و ۶۶ تن گوشت قرمز منجمد از طریق فروشگاه‌های زنجیره ای در این شهرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/

285428

مطالب مرتبط