معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان:

درگیری و مجروحیت ۷ نفر از عشایر با اهالی یک روستا در اسدآباد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: درگیری عشایر کوچ رو با اهالی روستای چهاردولی شهرستان اسدآباد، هفت مجروح بر جای گذاشت.
تصویر درگیری و مجروحیت ۷ نفر از عشایر با اهالی یک روستا در اسدآباد

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، حسین بشری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: گروهی از عشایر کوچ رو هنگام عبور از محدوده اراضی روستایی در منطقه چهاردولی شهرستان اسدآباد با جمعی از اهالی روستا درگیر شدند که این درگیری منجر به مصدومیت هفت نفر از طرفین شد.

این عشایر شب گذشته هنگام عبور از مجاور اراضی روستا با حضور سه جوان محلی و ممانعت برای ورود به مراتع مواجه میشوند که این موضوع منجر به بروز درگیری میان عشایر و جوانان روستا و مصدومیت هفت نفر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۲ نفر از مصدومان به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شدند، افزود: در این درگیری یکی از اهالی روستا براثر اصابت گلوله سلاح شکاری از ناحیه دست مجروح می‌شود که پس از انتقال به بیمارستان و درمان سرپایی، مرخص میشود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: عوامل پاسگاه چهاردولی با حضور به موقع در محل درگیری، ضمن برقراری امنیت و آرامش در منطقه، اقدامات لازم برای بررسی ماجرا و تشکیل پرونده را انجام می‌دهند.

بشری اظهار داشت: درهمین ارتباط عوامل دادگستری و منابع طبیعی شهرستان اسدآباد به همراه نیرو‌های پاسگاه انتظامی چهاردولی برای برقراری صلح و سازش میان طرفین درگیر وارد عمل شده اند.

رییس اداره امور مراتع و بیابان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان چندی پیش با بیان اینکه ورود زود هنگام دام به مراتع استان همدان ممنوع است، اعلام کرد: ۶ تیم در مبادی ورودی استان همدان در مناطق اسدآباد، نهاوند، ملایر و تویسرکان برای جلوگیری از ورود زودهنگام عشایر با هدف کنترل چرای دام در مراتع و ساماندهی کوچ مستقر شده اند

285330