تنها 0.3 درصد از مودیان مالیاتی شامل طرح افزایش مالیاتی بایدن می شوند

یک مقام ارشد دولت بایدن ادعا کرد که فقط 0.3٪ از مودیان در ایالات متحده مشمول برنامه جدید مالیات بر سود سرمایه خواهند بود.


تصویر تنها 0.3 درصد از مودیان مالیاتی شامل طرح افزایش مالیاتی بایدن می شوند

به گزارش سایت خبری پرسون، به دنبال فشار فروش عمده ای که بعد از انتشار اخبار مربوط به لایحه افزایش مالیات بر سود حاصل از سرمایه پیشنهادی رئیس جمهور ایالات متحده جو بایدن در بازارهای ارزهای رمزنگاری شده ایجاد شد، دولت بایدن از دو برابر شدن مالیات برای افراد “مولتی میلیارد” دفاع کرد.

یک مقام ارشد دولت بایدن ادعا کرد که فقط 0.3٪ از مودیان در ایالات متحده مشمول برنامه جدید مالیات بر سود سرمایه خواهند بود.

طبق برنامه بایدن، نرخ مالیات بر سود سرمایه برای افراد ثروتمند، از نرخ پایه فعلی 20 درصد افزایش یافته و به 39.6 درصد می رسد. برای کسانی که 1 میلیون دلار یا بیشتر درآمد دارند، این نرخ بالای مالیات با یک “اضافه مالیات” همراه خواهد بود و به این ترتیب نرخ مالیات سود سرمایه و سود تقسیمی ایالات متحده را به 43.4 درصد می رساند. این مقام آگاه خاطرنشان کرده است که طرح جدید با مواضع کمپین انتخاباتی بایدن مطابقت دارد.

بازارهای رمزنگاری و بازار سهام ایالات متحده پس از این پیشنهاد بایدن در میان افزایش گمانه زنی ها، ترس و عدم اطمینان برای فروش دارایی های سرمایه گذاران فشار فروش قابل توجهی را تجربه کردند. این فشار فروش منجر شد روز جمعه قیمت بیت کوین (BTC) تا زیر سطح حمایتی 50000 ریزش کرده و کف قیمت 47500 دلار را تشکل دهد. بازار سهام ایالات متحده نیز روز پنجشنبه ضررهای زیادی را شاهد بود.

برخی از سرمایه گذاران، از جمله تیم دراپر، از طرح مالیاتی جدید انتقاد کرده اند. دراپر که یکی از برجسته ترین طرفداران ارزهای رمزنگاری شده است، اینگونه استدلال می کند که آمریکا با 43.4٪ مالیات بر سود سرمایه با دست خود گور خود را می کند. احتساب 56.4٪ مالیات در کالیفرنیا ، “منجر به مرگ کارآفرینی می شود.” به گفته این سرمایه گذار، بیت کوین می تواند به طور بالقوه به مکانی امن برای سرمایه گذاران نگران تبدیل شود. دراپر روز پنجشنبه در توئیتی نوشت: ” راه فرار مالیاتی از این دولت بیت کوین است.”

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: cointelegraph

285244