مسئول روابط عمومی بانک ملی استان زنجان:

بانک ملی با 3 هزار فقره وام ازدواج دستگیر جوانان شد

مسئول روابط عمومی بانک ملی استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان موفق به کسب رتبه اول شبکه بانکی شد، گفت: این بانک بیش از 3040 فقره وام ازدواج به ارزش یک هزار و 579 میلیارد ریال به متقاضیان طی سال گذشته پرداخت کرده است.

تصویر بانک ملی با 3 هزار فقره وام ازدواج دستگیر جوانان شد

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، مهدی دویران اظهار داشت: تسهیلات ازدواج به عنوان پشتوانه مالی و یک رویکرد حمایتی از زوج‌های جوان، قلمداد می‌شود.

وی افزود: از این رو، تسهیل در دریافت این وام همواره از سیاست‌های مهم برنامه‌ریزان و نهادها بوده و در این میان، بانک ملی ایران با رویکرد حمایت از جوانان همواره سعی دارد تا این سنت حسنه را تا حد امکان تسهیل کند.

دویران با بیان اینکه اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه از اولویت‌های بانک ملی ایران به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: این بانک در سال گذشته با پرداخت بالغ بر 3040 فقره وام ازدواج به ارزش یک هزار و 579 میلیارد ریال به متقاضیان، رتبه اول شبکه بانکی استان زنجان را کسب کرد.

مسئول روابط عمومی بانک ملی استان زنجان تصریح کرد: این بانک، رتبه اول پرداخت وام ازدواج در نظام بانکی استان را دارد.

وی گفت: به استناد مفاد بند «الف» تبصره 16 قانون بودجه سال 1400 کل کشور، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به زوج‌هایی که تاریخ عقد آن‌ها بعد از 01‏/01‏/1397 است و تاکنون وام ازدواج دریافت نکرده‌اند، پرداخت می‌شود.

دویران با بیان اینکه هر یک از متقاضیان صرفاً یک مرتبه می‌توانند تسهیلات ازدواج را دریافت کنند، اظهار داشت: به‌طوری که به هر یک از زوجین مبلغ 700 میلیون ریال و به متقاضیانی که سن ازدواج آن‌ها در پسران زیر 25 سال و در دختران زیر 23 سال باشد، مبلغ یک میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج تعلق می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه تاریخ عقد متقاضیان قبل از سال 1397 بوده و در صف سامانه ازدواج در انتظار اخذ وام باشند، صرفاً مشمول سقف 500 میلیون ریال برای هرکدام از زوجین خواهند شد.

مسئول روابط عمومی بانک ملی استان زنجان گفت: مشتریان و متقاضیان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند موارد را از طریق سامانه رسیدگی به شکایات بانک ملی ایران در سایت اصلی این بانک، پیگیری کنند.

وی افزود: شعب بانک ملی ایران در سراسر استان نیز همچنان پذیرای متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج بوده و آمادگی دارند در صورت تکمیل مدارک و ارائه ضامن معتبر در سریع‌ترین زمان نسبت به اعطای تسهیلات موصوف اقدام کنند.

منبع: موج رسا

285233