احداث اسکله قایقرانی در دریاچه گیلارلو

ئیس هیئت قایقرانی استان اردبیل گفت: با هماهنگی فرماندار و مسئولان شهرستان گرمی قرار است اسکله قایقرانی در دریاچه گیلارلوی گرمی احداث و راه‌اندازی شود.
تصویر احداث اسکله قایقرانی در دریاچه گیلارلو

به گزارش پرسون از اردبیل، قاطع در جریان بازدید از مراحل مطالعاتی و آغاز عملیات احداث اسکله قایقرانی در دریاچه گیلارلو اظهار کرد: این دریاچه از ظرفیت‌های خوبی برای توسعه رشته قایقرانی برخوردار است که امیدواریم با تدارک تجهیزات و امکانات مورد نیاز بتوانیم از این فضا در جهت برگزاری مسابقات و همچنین تمرین تیم‌های قایقرانی استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: دریاچه گیلارلو در نزدیکی شهرستان گرمی ظرفیت خوبی برای تبدیل شدن به یک مکان ورزشی، تفریحی و گردشگری را دارد که قطعا با حمایت مسئولان محلی و جذب سرمایه‌گذاران بهتر و بیشتر از این می‌توان از ظرفیت این دریاچه طبیعی در جهت برگزاری رویدادهای مختلف استفاده کرد.

رئیس هیئت قایقرانی استان اردبیل گفت: با احداث اسکله و خرید تجهیزات مورد نیاز برای علاقمندان به رشته قایقرانی، در سال‌های آینده می‌توان از دریاچه گیلارلو به عنوان محل برگزاری مسابقات استانی و ملی استفاده کرد.

قاطع افزود: تیم‌های قایقرانی استان در حال حاضر در دریاچه شورابیل اردبیل تمرینات خود را به رغم شیوع کرونا در فضای باز انجام می‌دهند و امیدواریم با دایر شدن اسکله در دریاچه گیلارلو و همچنین برنامه‌ریزی برای احداث اسکله در دریاچه شهید غفاری پارس‌آباد بهتر و بیشتر از ظرفیت این فضاها و مکان‌ها استفاده کرد.

منبع:ایسنا

285158