معاون استانداری کردستان:

موانع موجود بر سر راه تولیدکنندگان استان کردستان رفع می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: به تولیدکنندگان استان کردستان قول می دهیم که صورت جدی پیگیر مشکلات و موانع موجود بر سر راه آنها خواهیم بود.

تصویر موانع موجود بر سر راه تولیدکنندگان استان کردستان رفع می شود

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، خالد جعفری؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان عصر امروز در کارگروه رفع موانع تولید در این استان، اظهار داشت: امسال از رهبر معظم انقلاب اسلامی سال «تولید، مانع زدایی‌ها و پشیبانی‌ها» نامگذاری شده است، لذا باید برای رفع موانع تولید در استان نهاد تلاش را داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: چند سالی است که دشمنان تحریم‌های خود علیه این مملکت را به شدت افزایش داده‌اند، لذا باید با تمام توان و داشته‌ها از بخش تولید داخلی حمایت کنیم و مصوبی که در این زمینه تصویب می‌شود برای همه قابل اجراست.

جعفری در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در همین جلسه به تولیدکنندگان استان کردستان قول می دهیم که صورت جدی پیگیر مشکلات و موانع موجود بر سر راه آنها خواهیم بود.

معاون استاندار کردستان اظهار کرد: موضوع دیگری که همواره در بحث تولید مورد تاکید مسئولان می‌باشد، بحث تعامل و همراهی بانکهای عامل با تولیدکنندگان در استان کردستان است.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در ماههای اخیر برخی از شرکت‌های تولیدی به دنبال تهیه زمین بوده‌اند، لذا از شرکت شهرک‌های صنعتی استان کردستان درخواست داریم که زمین مورد نیاز را در اختیار شرکت‌های مذکور قرار دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: بنابراین بایسته است که تمامی موانع بر سر راه تولیدکنندگان کردستان شناسایی شود و با تعامل و تشکیل کارگروه این موانع را هرچه سریعتر رفع کنیم.

آیین مهر ـ استان کردستان

285039