رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد:

تشکیل 127پرونده در زمینه تخلف واحدهای کشتار و توزیع مرغ

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از تشکیل 127 فقره پرونده در زمینه واحد‌های کشتار و توزیع مرغ و ارسال به تعزیرات حکومتی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.
تصویر تشکیل 127پرونده در زمینه تخلف واحدهای کشتار و توزیع مرغ

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، محمدرضا علمدار یزدی در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای نظارت وکنترل بر بازار مرغ در سطح استان طی سه ماهه چهارم سال 99 تا کنون، تعداد 127 فقره پرونده تخلف تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: ارزش ریالی پرونده های متشکله در این زمینه بالغ بر 6 میلیارد و 764 میلیون و 617 هزار تومان بوده است .

علمدار یزدی ادامه داد: تنظیم بازار، تداوم توزیع اقلام معیشتی و نظارت بر فرایند آن به عنوان اولویت اصلی عملکرد حوزه بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان این سازمان است و تا حصول نتایج مطلوب برای ایجاد ثبات قیمت و فراوانی این کالا درسطح بازار ادامه خواهد داشت .

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، نظارت بر اقلام پرتقاضای ویژه این ماه نیز در صدر برنامه‌های حوزه بازرسی، تنظیم بازار و ادارات صمت شهرستانها قرار گرفته است و در مسیر تحقق این امر از ظرفیت همه دستگاههای اجرایی و بسیج اصناف استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

284885