ضیا عربشاهی در گفت و گو با پرسون:

زوج مغانلو و آل کثیر گزینه های خوبی هستند/ پرسپولیس نمایش خوبی در آسیا دارد

پیشکسوت پرسپولیس بر این باور است که تیم گل محمدی توانسته است انتظارها را برآورده کرده و نتایج این تیم در مرحله اول لیگ قهرمانان آسیا راضی کننده است.
تصویر زوج مغانلو و آل کثیر گزینه های خوبی هستند/ پرسپولیس نمایش خوبی در آسیا دارد

ضیا عربشاهی پیشکسوت پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار پرسون در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس گفت: پرسپولیس شروع خوبی در لیگ قهرمانان داشت و 4 پیروزی متوالی برای تیم گل محمدی باعث شد صدرنشینی این تیم تثبیت شود. در این بازی ها پرسپولیس در برابر هر حریفی با برنامه و استراتژی خاص خودش به میدان رفت و در نهایت توانسته است با کسب پیروزی در بازی هایش صدرنشینی و صعودش را مسجل کند.

این پیشکسوت سرخ ها در ادامه تاکید کرد: در این بازی ها پرسپولیس بازی های کم اشتباهی را از خود نشان داده و کادرفنی با درایت برای هر بازی با استفاده از نیروهای لازم و تقسیم انرژی و توان تیم کاری کرده است که خستگی و فشار بالای بازی ها و همین طور شرایط خاص آب و هوایی هند باعث تحلیل بدنی و روحی – روانی بازیکنان نشود.

عربشاهی در خصوص فاز حمله و شرایط مهاجمان پرسپولیس گفت: درلیگ برتر انتقاداتی به مهاجمان پرسپولیس در امر گلزنی وارد بود اما این موضوع کم کم در حال حل شدن است. به اعتقاد من در حال حاضر استفاده از زوج آل کثیر و مغانلو، تصمیم خوبی از سوی کادرفنی پرسپولیس بود و این دو بازیکن نشان داده اند با وجود این که زمان کمی را در کنار هم بوده اند؛ می توانند به زودی به هماهنگی ایده آل برسند و خیال همه را بابت ماجرای گلزنی پرسپولیس حل کنند.

این کارشناس فوتبال در پایان تاکید کرد: ضمن این که نفراتی مثل سیدجلال، کامیابی نیا، نوراللهی و.... هم با وجود این که مهاجم نیستند اما در مواقع زیادی در این موضوع پرسپولیس کمک کرده اند و می توان در ادامه هم روی کمک آنها حساب باز کرد.

284716