دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان خبر داد:

بانک‌ها هم پای واحدهای تولیدی در تحقق شعار سال

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان با بیان اینکه بانک‌ها با ارائه تسهیلات حمایتی به حوزه صنعت از تولید حمایت می کنند، گفت: بانک‌ها در راستای حمایت از تولید و تحقق شعار سال هم پای واحدهای تولیدی هستند.

تصویر بانک‌ها هم پای واحدهای تولیدی در تحقق شعار سال

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، حسن دادگر در مورد اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی جهت حمایت از تولید و تحقق شعار سال اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال بانک‌های استان حمایت از واحدهای تولیدی را در دستور کار خود قرار خواهند داد.

وی تصریح کرد: بانک‌ها امسال برای تحقق شعار سال در کنار واحدهای تولیدی خواهند بود و برای حمایت از تولید پیشگام هستند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان ابراز کرد: از کل تسهیلاتی که سال گذشته بانک‌ها در استان زنجان پرداخت شده 43 درصد آن در حوزه صنعت و معدن بوده است.

وی با تاکید براینکه بانک‌های استان زنجان در حمایت از تولید در سال گذشته خوش درخشیدند گفت: میزان تسهیلاتی که سال گذشته توسط بانک‌های استان ارائه شد 50 درصد رشد داشت.

دادگر در مورد حمایت از واحدهای تولیدی در استان زنجان ابراز کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی وجود دارد و بانک‌ها نیز در حمایت از تولید پای کار هستند.

وی ابراز کرد: بانک‌ها نیز ملزم هستند دستوراتی را که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی اتخاذ می‌شود را عمل کنند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان خاطرنشان کرد: بانک‌ها در حمایت از تولید در مواردی که نیاز به استمهال بدهی و یا اعطای تسهیلات جدید باشد با ستاد رفع موانع تولید استان همکاری لازم را دارند.

وی افزود: بانک‌ها برای بازگرداندن یک واحد صنعتی به چرخه تولید در آمادگی کامل هستند و هر زمان که توسط ستاد رفع موانع تولید واحدی به بانک‌ها معرفی شده نسبت به ارائه تسهیلات اقدام شده است.

منبع: موج رسا

284601