معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ:

گسترش طرح موتور یار در پایتخت

سرهنگ علی همه خانی از استقبال خوب شهروندان از طرح موتور یار و افزایش نقاط اجرای این طرح از 60 نقطه به 200 محل و تقاطع در سطح شهر تهران خبر داد.
تصویر گسترش طرح موتور یار در پایتخت

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ علی همه خانی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اجرای طرح موتور یار همچنان ادامه دارد و با توجه به بازخوردهای خوبی که از طرق مختلف و از شهروندان به پلیس راهور تهران بزرگ منعکس گردید، تعداد محل های اجرای این طرح را از 60 نقطه به 200 محل و تقاطع افزایش داد تا در نقاط بیشتری بتوانیم این طرح را به اجرا دربیاوریم .

او ادامه داد: طرح موتوریار در حقیقت یک اقدام فرهنگی است که همه شهروندان تهرانی در آن به هر نحوی سهیم می باشند چرا که موتورسواران شهر تهران همه یک خانواده و عضو یک جامعه می باشند .

سرهنگ همه خانی افزود : همه سازمان های دولتی و خصوص و سازمان های مردم نهاد شناسنامه دار، در حقیقت، عضو این طرح می باشند و هر یک می توانند در اجرای طرح موتوریار و فرهنگ سازی در این خصوص، کمک حال پلیس چه از نظر سخت افزاری و چه نرم افزاری باشند .

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هر چقدر میزان مشارکت سازمان ها و ارگان ها و مراکز فرهنگی و سازمان های مردم نهاد شناسنامه دار در این طرح بیشتر باشد و در کنار پلیس خود را ببینند، آسیب ها، میزان حوادث، تخلفات، تصادفات جرحی و فوتی راکبین موتورسیکلت کاهش پیدا خواهد کرد و هر فرد و سازمان می تواند در این طرح به خوبی نقش خود را ایفا کند .

سرهنگ همه خانی گفت: پلیس راهور تهران بزرگ این آمادگی را دارد تا با تمامی سازمان ها و ارگان ها و سازمان های مردم نهاد شناسنامه داری که خود را به هر نحوی جز " فرهنگ سازان " می دانند در خصوص اجرای هر چه بهتر طرح موتوریار همکاری نماید.

منبع: برنا

انتهای پیام/

284562