زندگی 217 هزار زوج جوان با تسهیلات بانک ملی ایران آغاز شد

زوج های جوان می توانند وام ازدواج خود را از تمامی شعب بانک ملی ایران و مطابق دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی تنها با یک ضامن معتبر و سفته دریافت کنند.
تصویر زندگی 217 هزار زوج جوان با تسهیلات بانک ملی ایران آغاز شد

به گزارش سایت خبری پرسون، تسهیلات ازدواج به عنوان پشتوانه ای مالی و یک رویکرد حمایتی از زوج های جوان قلمداد می شود و از این رو تسهیل دریافت این وام همواره از سیاست های مهم برنامه ریزان و نهادهاست و در این میان بانک ملی ایران با رویکرد حمایت از جوانان همواره سعی دارد تا این سنت حسنه را تا حد امکان تسهیل کند.

اعطای تسهیلات قرض الحسنه از جمله اولویت های بانک ملی ایران به شمار رفته و بر همین اساس این بانک در سال 99 بالغ بر 217 هزار و 299 فقره وام ازدواج به ارزش 113 هزار و 355 میلیارد و 853 میلیون ریال به متقاضیان پرداخت کرده است.

در سال 98 نیز بانک ملی ایران 239 هزار و 23 فقره تسهیلات ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده که ارزش ریالی این تسهیلات بالغ بر 75 هزار و 50 میلیارد و 134 میلیون ریال بوده است.

این بانک سهم چشمگیری از مجموع وام ازدواج پرداختی در نظام بانکی را داراست و بر اساس آمارها بیش از 70 درصد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را پرداخت می کند.
هر یک از متقاضیان صرفا یک مرتبه می توانند این تسهیلات را دریافت کنند و افرادی که تاریخ عقد آنها بعد از یکم فروردین ماه 1396 بوده و تاکنون وام ازدواج دریافت نکرده اند، در اولویت نخست قرار دارند.

لازم به ذکر است، مشتریان ارجمند می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موارد را از طریق سامانه رسیدگی به شکایات بانک ملی ایران در سایت اصلی این بانک پیگیری کنند.

شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور همچنان پذیرای متقاضیان دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بوده و آمادگی دارند در صورت تکمیل مدارک هموطنان و ارائه ضامن معتبر در سریع ترین زمان نسبت به اعطای تسهیلات موصوف اقدام کنند.

284507