انجام صحت‌سنجی ۱۸۴ والیبالیست نوجوان در تهران و البرز

فاز اول تست‌گیری (صحت‌سنجی) متقاضیان حضور در تیم والیبال نوجوانان پسر سال ۱۴۰۱، در دو استان تهران و البرز انجام شد.
تصویر انجام صحت‌سنجی ۱۸۴ والیبالیست نوجوان در تهران و البرز

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، فاز اول تست‌گیری (صحت‌سنجی) متقاضیان حضور در تیم نوجوانان پسر سال ۱۴۰۱، بعد از تعویق ۱۰ روزه به دلیل شیوع موج چهارم کرونا، از تاریخ اول اردیبهشت ماه آغاز شد و طی آن ۱۸۴ متقاضی در دو استان تهران و البرز صحت‌سنجی شدند.

محمد وکیلی سرمربی تیم نوجوانان پسر سال ۱۴۰۱ با تاکید بر رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در جریان تست‌گیری‌ها گفت: فاز اول تست‌گیری به ترتیب درخواست استان‌ها آغاز شد. هیئت‌های استانی که برای تامین سلامتی متقاضیان و عوامل اجرایی تضمین دهند و شرایط لازم برای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی را مطابق با دستورالعمل فدراسیون، فراهم کنند، به ترتیب درخواست، در اولویت تست‌گیری قرار خواهند گرفت.

هیئت والیبال استان تهران و البرز، این آمادگی را داشتند که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شرایط تست‌گیری از متقاضیان را فراهم آورند. به همین منظور تیم کارشناسی ما اول و دوم اردیبهشت‌ماه کار تست‌گیری استان تهران را انجام داد و طی آن ۷۵ متقاضی در استان تهران و ۴۵ متقاضی در توابع این استان، در فاز اول صحت‌سنجی شدند.

روز جمعه سوم اردیبهشت‌ماه هم تست‌گیری استان البرز انجام شد و ۵۵ متقاضی تحت تست صحت‌سنجی قرار گرفتند.

سرمربی تیم نوجوانان پسر سال ۱۴۰۱ شرایط تست‌گیری‌ را این‌طور تشریح کرد: کلیه متقاضیان ملزم به ارائه تست منفی PCR هستند. تست‌گیری با تعداد محدود و در گروه‌های ۱۰ و حداکثر ۱۲ الی ۱۳ نفری و با رعایت فاصله‌گذاری ایمن انجام می‌شود. اولیای متقاضیان یا نفرات غیرضرور، به هیچ‌عنوان اجازه حضور در محل تست‌گیری را ندارند.

وکیلی همچنین ابراز امیدواری کرد با فراهم شدن شرایط تست‌گیری در سایر هیئت‌های استانی براساس درخواست‌های دریافت شده از سوی هیئت‌های استانی، هرچه زودتر بتواند استعدادهای شایسته والیبال کشور را شناسایی کرده و در اولین فرصت ممکن اسکلت تیم ملی نوجوانان پسر سال ۱۴۰۱ را پایه‌ریزی کند.

ثبت‌ نام بازیکنان شایسته برای حضور در تیم نوجوانان پسر سال ۱۴۰۱ از چهارم اسفندماه سال ۱۳۹۹ آغاز شد و تا هفتم فروردین ماه ۱۴۰۰ (پایان مهلت)، یک هزار و ۱۹۶ بازیکن برای حضور در این تیم ثبت نام کردند.

منبع: مهر

284453