مسئول اداره سوادآموزی آموزش‌ و پرورش استان:

چشم سوادآموزان به آموزش تلویزیونی روشن شد

مسئول اداره سوادآموزی آموزش‌ و پرورش شهرستان ابهر با بیان اینکه شرایط لازم برای بهره‌مندی سوادآموزان از آموزش تلویزیونی فراهم شده است، گفت: این اقدام در راستای تحقق شعار «آموزش تعطیل نیست» صورت گرفت.

تصویر چشم سوادآموزان به آموزش تلویزیونی روشن شد

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، عزیزالله عزیزخانی اظهار کرد: برنامه آموزشی «قلم و بیان» به منظور جبران کاستی‌های احتمالی ناشی از آموزش غیرمستقیم، آموزش مجازی و کاهش زمان آموزش، با همکاری صدا و سیما برای سوادآموزان دوره انتقال از شبکه آموزش مطابق برنامه زمان‌بندی پخش، از اول اردیبهشت‌ماه آغاز و به مدت ۲۳ هفته استمرار خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برنامه فوق در راستای تقویت کیفیت آموزشی سوادآموزان ثبت‌نام شده در سال گذشته تهیه شده و برای آن‌ها نقش مکمل برنامه‌های آموزشی را خواهد داشت، افزود: از همه آموزش‌دهندگان شهرستان ابهر انتظار داریم، به نحو شایسته جدول زمان‌بندی پخش برنامه را به ذی‌نفعان اطلاع‌رسانی کرده تا همه سوادآموزان از این برنامه آموزشی بهره‌مند شوند.

عزیزخانی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و وضعیت قرمز شهرستان ابهر و نبود امکان حضور سوادآموزان در کلاس‌های درس، اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در شرایط کنونی، دسترسی نداشتن سوادآموزان به آموزش‌های کیفی و تداوم آموزش‌ها است که امیدواریم با کمک برنامه آموزشی قلم و بیان، بخشی از این نگرانی مرتفع شود.

وی خاطرنشان کرد: کلاس‌های آموزشی به‌ عنوان مکمل برنامه‌های آموزش و بخشی از زمان آموزش غیرحضوری روزانه دوره انتقال و هر روز از ساعت ۱۶ تا ۱۶.۳۰ دقیقه از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.

منبع: ایسنا

284396