مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی وزارت بهداشت اعلام کرد:

چند و چون واکسیناسیون در استان زنجان

مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی وزارت بهداشت از تزریق واکسن فاز اول و دوم استان زنجان براساس سند ملی واکسیناسیون خبر داد و گفت: این عملیات به خوبی برای مشمولان در حال وقوع است.

تصویر چند و چون  واکسیناسیون در استان زنجان

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، دکتر محمدحسین حیدری از مراکز منتخب تزریق واکسن کرونا، اورژانس‌های کرونا، بخش‌های بستری موقت بیمارستان‌های حضرت ولیعصر (عج) و آیت الله موسوی، مرکز جدید کارآزمایی بالینی فاز ۳ واکسن کرونا، آزمایشگاه تشخیصی کرونا و حضور در نشست مشترک هیات رییسه و قرارگاه پیشگیری و مدیریت بیماری کرونای زنجان بازدید کرد.

بررسی روند واکسیناسیون در استان زنجان

بازرس و ناظر ویژه وزیر بهداشت در امر واکسیناسیون کووید-١٩ در نشست مشترک هیات رییسه و قرارگاه پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا، ضمن استماع گزارش معاونان و مدیران دانشگاه اظهار کرد: هدف از حضورم در زنجان بررسی روند واکسیناسیون در استان است. در بازدیدی که از مراکز واکسیناسیون انجام شد، تزریق واکسن در فاز اول و دوم در استان زنجان طبق سند ملی واکسیناسیون، به نحو احسن برای افراد مشمول در حال انجام است.

بازرس و ناظر ویژه وزیر بهداشت در امر واکسیناسیون کووید-١٩ تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی با تعامل با استانداری و ارگان‌ها و حوزه‌های بیرونی توانسته است در امر کنترل بیماری به خوبی عمل کند.

بنابر اعلام وبدا، حیدری در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی زنجان با ایجاد مراکز سرپایی و ۱۶ ساعته و تجهیز تخت‌های آی سی یو در کنترل و مدیریت بیماری، به نحو احسن عمل کرده است.

منبع: ایسنا

284204