به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجانغربی، سامانه ارتباط مستقیم و بی واسطه شهروندان با شهردار ارومیه از سوی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات راه اندازی شد.
این سامانه با دستور مجید آقازاده شهردار ارومیه برای ارتباط بیواسطه توسعه یافته و ایجاد شده و بستری مناسب برای افزایش اعتماد عمومی به شهرداری خواهد بود.
در این سامانه امکان ثبت پیامهای شهروندان با درج مشخصات هویتی شان میسر شده و شهردار ارومیه به طور مستقیم درخواستهای شهروندان را به مناطق و سازمانها ارجاع و دستورات لازم برای پیگیری سریع را صادر میکند و همچنین شهروندان میتوانند آخرین وضعیت درخواستها و پیامهای ارسالی خود را بررسی و پیگیری کنند.
جهت دسترسی به این سامانه، شهروندان میتوانند با مراجعه به آدرس اینترنتی shahrdar.urmia.ir امور خود در موضوعات مختلف شهری را پیگیری کنند.
این اقدام در راستا و تداوم سیاست های شهر هوشمند و شفاف سازی امور در شهرداری ارومیه و ارتباط مستقیم با مردم عزیز انجام گرفته که نقش مهمی در کاهش مراجعات حضوری جهت ملاقات با شهردار با توجه به شیوع کرونا دارد و افزایش رضایتمندی عمومی از مدیریت شهری را رقم خواهد زد.
انتهای پیام/