نماینده مردم نطنز در گفتگو با پرسون:

در برابر زورگویی های آمریکا ایستادگی خواهیم کرد

فیروزی پور گفت: به زورگویی های آنها توجه نخواهیم کرد و اگر آن ها به قواعد بازی عمل کنند که مشکلی نخواهیم داشت، ولی اگر قواعد بازی را برهم زند با قاطعیت در مقابل آنان ایستادگی خواهیم کرد.
تصویر در برابر زورگویی های آمریکا ایستادگی خواهیم کرد

رحمت الله فیروزی پور بادی" عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی " در گفتگو با خبرنگار سیاسی سایت خبری پرسون در تشریح غنی سازی ۶۰ درصد اورانیوم در ایران، اظهار کرد: در هر حال امیدوارم آن چه که در این مسیر قرار است انجام شود بر اساس سیاست های نظام و حاکمیت باشد.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این راستا هیچ کوتاهی نخواهیم داشت و بر اساس نیازهای کشور و قانون پیش خواهیم رفت.

این نماینده مجلس در رابطه با تهدیدهای آمریکا و استکبار و منع آنان از غنی سازی اورانیوم در ایران، افزود: به زورگویی های آنها توجه نخواهیم کرد و اگر آن ها به قواعد بازی عمل کنند که مشکلی نخواهیم داشت، و لی اگر قواعد بازی را برهم زند با قاطعیت در مقابل آنان ایستادگی خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه از غنی سازی اورانیوم در چه مواردی استفاده خواهد شد، تاکیدکرد: از غنی سازی اورانیوم در مصارف پزشکی و نیازهای کشور استفاده خواهد شد و استکبار و غرب واهمه ای نداشته باشند و اجازه دهند که کشورها از توانمندی های خود برای رفع نیازهای کشورشان استفاده کنند.

گفتگو از ساراپیرانه

انتهای پیام/

284080