ماجرای تزریق واکسن به یکی از مسئولین اهوازی

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز در خصوص مطالب منتشرشده در فضای مجازی در رابطه با تزریق واکسن به یکی از مقامات شهر اهواز توضیحاتی ارائه کرد.
تصویر ماجرای تزریق واکسن به یکی از مسئولین اهوازی

به گزارش سایت خبری پرسون از خوزستان، رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز در خصوص مطالب منتشرشده در فضای مجازی در رابطه با تزریق واکسن به یکی از مقامات شهر اهواز توضیحاتی ارائه کرد.

امرالله مردانی در واکنش به مطالب منتشرشده در رابطه با تزریق واکسن به شهردار اهواز گفت: با توجه به تاکیدات صورت‌گرفته برای ممانعت از هر گونه انحراف و تزریق غیراولویت‌دار واکسن، تمام توجهات معطوف به رعایت این اصل است و در صورت بروز هر گونه انحراف از این دستورالعمل، با خاطیان برخورد خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز بهداشت شرق اهواز، وی افزود: در رابطه با این موضوع هم پرونده در حال بررسی است و در صورت اثبات، متخلفان به هیات تخلفات کارکنان معرفی می‌شوند.

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز تصریح کرد: تمام تلاش پرسنل دخیل در امر واکسیناسیون، انجام دقیق و منظم تزریق واکسن برای کنترل هر چه سریع‌تر پاندمی کرونا است و قطعا هر گونه تزریق خارج از پروتکل به هر کسی در هر مقام و مسئولیتی، منجر به خدشه‌دار شدن اعتماد عمومی خواهد شد.

منبع:ایسنا

284057