نحوه فروش بیت کوین

این روزها عملاً همه روش ها برای خرید و فروش بیت کوین در دسترس می باشد.

تصویر نحوه فروش بیت کوین

به گزارش سایت خبری پرسون، دستگاه های خودپردازهای بیت کوین، امکان خرید بیت کوین با پول نقد را برای فراهم می سازند. کوین ای تی ام رادار) Coinatmradar) ، نزدیکترین خودپردازهای بیت کوین در منطقه شما را در اختیارتان قرار می دهد.

همه صرافی ها به شما امکان خرید و فروش را می دهند. این که چه نوع صرافی را برای فروش بیت کوین خود انتخاب می کنید بستگی به نوع عملکرد شما دارد: سرمایه گذارکوچک هستید، سرمایه گذار نهادی هستید یا معامله گر؟

برخی از سیستم عامل ها مانند جی دکس ( GDAX ) و جمینی ( Gemini)، بیشتر در حوضه ی سفارشات بزرگ سرمایه گذاران نهادی و معامله گرها قرار دارند.

مشتریان خرده فروشی می توانند در صرافی هایی مانند کوین بیس ( Coinbase )، کراکن ( Kraken )، بیت استمپ ( Bitstamp )، پولونیکس ( Poloniex ) و غیره بیت کوین خود را بفروشند. هر صرافی رویکرد متفاوتی دارد و برخی از آنها خدماتی مانند ذخیره سازی امن را ارائه می دهند. بعضی از آنها برای همه معاملات نیاز به احراز هویت دارند، در حالی که برخی دیگر برای معامله های کوچک، سختگیری کمتری به خرج می دهند.

(البته، فراموش نکنید که هر گونه سود حاصل از فروش خود را باید به سازمان مالیاتی مربوطه اعلام کنید!)

در صورت تمایل می توانید بیت کوین خود را به جای پول نقد با سایر ارزهای رمزنگاری شده مبادله کنید. برخی از صرافی ها مانند شیپ شیفت ( ShapeShift) ، روی این سرویس تمرکز دارند و به شما امکان مبادله بین بیت کوین bitcoin و اتر ether ، لایف کوین ( litecoin )، اکس آر پی ( XRP )، دش( dash )و چندین مورد دیگر را ارائه میدهند.

گزینه دیگر فروش مستقیم بیت کوین است. شما می توانید به عنوان فروشنده در سیستم عامل هایی نظیر لوکال بیت کوینز LocalBitcoins))، بیت کوییک ( BitQuick )، بیتیلیشز( Bittylicious ) و بیت بارگین (BitBargain) ثبت نام کنید و علاقه مندان بعد از اینکه قیمت شما را پسندیدند با شما تماس خواهند گرفت. معاملات معمولاً پس از مقدار توافق شده بیت کوین به یک آدرس مشخص شده، به صورت سپرده به حساب بانکی شما منتقل می شود.

همچنین اگر خانواده و دوستان شما دارای کیف پول بیت کوین هستند، میتوانید مستقیماً بیت کوین خود را بفروشید. کافیست فقط بیت کوین را ارسال کنید، پول نقد یا تلفن همراه را جمع کنید و با هم جشن بگیرید! (توجه: به طور کلی مبادله مستقیم بیت کوین با پول نقد با افرادی که نمیشناسید ایده قابل اطمینانی نیست. پس مراقب باشید.)

(توجه: مشاغل خاص ذکر شده در اینجا تنها گزینه های موجود نیستند و نباید به عنوان توصیه در نظر گرفته شوند.)

284051