معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی خبر داد:

جریمه ۶ هزار و ۶۳۳ راننده متخلف در بی‌توجهی به محدودیت‌های کرونایی

سرهنگ سجاد نامور اظهار کرد: ۶ هزار و ۶۳۳ راننده متخلف و بی‌توجه به محدودیت‌های کرونایی، فروردین ماه امسال در محورهای برون و درون شهری این استان جریمه شدند.
تصویر جریمه  ۶ هزار و ۶۳۳ راننده متخلف در بی‌توجهی به محدودیت‌های کرونایی

به گزارش سایت خبری پرسون از خراسان شمالی، سرهنگ سجاد نامور اظهار کرد: ۶ هزار و ۶۳۳ راننده متخلف و بی‌توجه به محدودیت‌های کرونایی، فروردین ماه امسال در محورهای برون و درون شهری این استان جریمه شدند.

وی اظهار داشت: در این مدت ۶ هزار و ۳۹۵ راننده متخلف به علت بی توجهی به محدودیت های تردد شبانه در شهرهای استان مشمول جریمه ۲ میلیون ریالی شده اند.

سرهنگ نامور افزود: همچنین در این بازه زمانی پلیس راهور استان به ۱۳ هزار و ۶۸۰ نفر از راننده بی توجه به کرونا تذکر لسانی داده و ۲ هزار و ۶۷۴ نفر راننده هم عودت داده شده اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به محدودیت تردد جاده ای در استان از ۱۹ فروردین ماه تصریح کرد: این محدودیت اکنون هم تداوم دارد و در بازه زمانی نوزدهم تا سی ام ماه جاری ۱۸۰ هزار و ۸۷۸ دستگاه خودرو وارد استان شده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴۳ درصد افزایش دارد.

سرهنگ نامور خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۸۳ هزار و ۲۳۵ دستگاه خودرو از استان خارج شده است که این رقم هم نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۱ درصد رشد دارد.

این مقام انتظامی گفت: در این مدت ۸۵ نفر از رانندگان متخلف مشمول جریمه پنج میلیون ریالی و ۱۵۳ راننده هم مشمول جریمه ۱۰ میلیون ریالی شده اند.

284041