علیرضا بلگوری:

مانع‌زدایی و پشتیبانی از تولید، راهبرد محوری بانک اقتصادنوین در تخصیص منابع بوده است

مدیرعامل بانک اقتصادنوین هدایت نقدینگی جامعه به سمت بخش‌های مولد و مانع‌زدایی و حمایت از تولید در جهت تحقق اهداف کلان اقتصادی کشور را مهم‌ترین رسالت نظام بانکی دانست.
تصویر مانع‌زدایی و پشتیبانی از تولید، راهبرد محوری بانک اقتصادنوین در تخصیص منابع بوده است

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا بلگوری، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این بانک در حمایت از تولید گفت: بانک اقتصادنوین در سال 1399، با پرداخت 691 هزار میلیارد ریال تسهیلات به پروژه‌های راهبردی و پیشران تلاش کرده است، نقشی اثربخش در نظام اقتصادی کشور داشته باشد.

او با اشاره به تحریم‌های ظالمانه و شرایط خاص اقتصاد کشور در سال 1399 گفت: در سال گذشته همسو با اولویت‌های اقتصادی کشور، بانک اقتصادنوین تامین مالی صنایع راهبردی، استراتژیک و ارزآور را به‌صورت جدی در دستور کار خود قرار داد و در این راستا پروژه‌های ملی متعددی را تامین مالی کرد که از این بین صنایع پتروشیمی، خودروسازی، فلزات اساسی، غذایی و دارویی بیشترین سهم را از خدمات اعتباری این بانک داشتند.

بلگوری کارنامه بانک اقتصادنوین در حمایت از تولید را بسیار درخشان توصیف کرد و افزود: در سال گذشته به پشتوانه اعتماد روزافزون مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت، بیشترین رشد در افزایش منابع را در میان بانک‌های خصوصی تجربه کردیم و به همین نسبت تسهیلات بانک هم بیش از 120درصد افزایش یافت و خوشحالیم که توانستیم با تخصیص بهینه این منابع، پاسخی شایسته به اعتماد سپرده‌گذاران و سهامداران بانک بدهیم و هم نقش ذاتی خود در اقتصاد کشور را به درستی ایفا کنیم.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین شناخت صنعت و نیازهای مشتریان و ارائه راهکار در سریع‌ترین زمان ممکن را مهم‌ترین مزیت بانک اقتصادنوین در تامین مالی صنایع بزرگ دانست و افزود: مانع زدایی و حمایت از تولید تنها با درک اهمیت تولید و آثار آن در افزایش سطح رفاه عمومی و نیز باور به مسئولیت و توانمندی‌مان در نقش‌آفرینی در توسعه همه‌جانبه کشور امکان‌پذیر است.

بلگوری در پایان تصریح کرد: بانک اقتصادنوین در سال 1400 نیز سیاست راهبردی خود در حمایت و هموارسازی مسیر تولید را ادامه داده و با تمام توان و ظرفیت خود از پروژه‌های ملی و راهبردی کشور پشتیبانی خواهد کرد

283948