مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه:

طی ده روز آینده خبری از بارش نیست

تا روز جمعه ممکن است در پاره‌ای از نقاط عمدتا نواحی شرقی و شمالی استان با رگبار خفیف باران و رعد و برق هم همراه باشد.
تصویر طی ده روز آینده خبری از بارش نیست

به گزارش سایت خبری پرسون ازکرمانشاه، مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: صرف‌نظر از بارش‌های پراکنده و خفیفی که ممکن است در برخی نقاط رخ دهد، طی ۱۰ روز آینده بارش موثری برای استان پیش‌بینی نمی‌شود.

فیروز دولتشاهی امروزو در گفتگو با خبرنگاران در خصوص شرایط جوی استان، اظهار داشت: هوای استان تا اوایل هفته آینده صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر، وزش باد و گرد و خاک محلی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: این شرایط در ساعاتی از بعدازظهر و اواخر وقت امروز چهارشنبه تا روز جمعه ممکن است در پاره‌ای از نقاط عمدتا نواحی شرقی و شمالی استان با رگبار خفیف باران و رعد و برق هم همراه باشد.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: دمای هوا که طی امروز و فردا در نقاط مختلف به طور نسبی افزایش می‌یابد؛ در دو روز پایانی هفته مختصرا کاهش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه اواسط هفته آینده نیز بارش‌های پراکنده برای منطقه برآورد می‌شود، گفت: با این وصف و صرف‌نظر از بارش‌های پراکنده و خفیفی که ممکن است در برخی نقاط رخ دهد، طی ۱۰ روز آینده بارش موثری برای استان پیش‌بینی نمی‌شود و در صورت تغییرات احتمالی متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

283871