فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد:

کشف اقلام بهداشتی احتکار شده به ارزش 47 میلیارد ریال

فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسایی و کشف 47 میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اقلام بهداشتی احتکار شده توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

تصویر کشف اقلام بهداشتی احتکار شده به ارزش 47 میلیارد ریال

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، سردار رحیم جهانبخش در رابطه با کشف احتکار اقلام بهداشتی، اظهار کرد: در پی کسب خبری در خصوص احتکار مقادیر زیادی اقلام بهداشتی در یک انبار در شهر زنجان رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی در رابطه با جزئیات کشف احتکار اقلام بهداشتی، افزود: با شناسایی واحد و هماهنگی‌های قضایی، تیمی از ماموران به همراه بازرسان سازمان صمت و نماینده غذا و دارو دانشگاه علوم‌پزشکی استان به نشانی اعلامی اعزام و در بازرسی از این واحد صنفی ۴۲ هزار و ۶۴۵ لیتر محلول اسپری ضدعفونی کننده و ژل و مواد اولیه محلول بهداشتی و ۴۰۰ رول مواد اولیه ماسک و ۸۰۰ هزار عدد ماسک کشف کردند.

این مسئول با بیان اینکه در این رابطه پرونده تشکیل و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت، تصریح کرد: گفتنی است کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۴۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه احتکار کالاهای ضروری مردم در شرایط حساس کنونی غیراخلاقی است، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلفات اعم از احتکار کالاهای اساسی و غیره مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

283705