شوک دوباره به فوتبال ؛ حذف 3 غول بزرگ از لیگ قهرمانان اروپا

به دنبال تشکیل «سوپر لیگ فوتبال اروپا» سه تیم بزرگ از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند.
تصویر شوک دوباره به فوتبال ؛ حذف 3 غول بزرگ از لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش سایت خبری پرسون،روز گذشته اعلام خبر تشکیل سوپرلیگ اروپا جنجال بزرگی در فوتبال جهان بود. این رقابت‌ها در واقع جایگزین لیگ قهرمانان اروپاست و صرفا با حضور تیم‌های قدرتمند اروپایی برگزار خواهد شد. یوفا به شدت مخالف برگزاری سوپرلیگ اروپاست و تهدید کرده تمام بازیکنان شرکت کننده در این لیگ محروم خواهند شد.

در صورت عدم توافق با یوفا، ۳ باشگاه رئال مادرید، چلسی و منچسترسیتی از لیگ قهرمانان اروپا 2021 حذف شده و پاری سن ژرمن به عنوان قهرمان معرفی خواهد شد.

همچنین باشگاه پاری سن ‌ژرمن ۱۴ روز وقت دارد تا موافقت خود را برای پیوستن به سوپرلیگ اروپا اعلام کند در غیراینصورت این تیم هم حذف خواهد شد.

منچستریونایتد، منچسترسیتی، آرسنال، لیورپول، تاتنهام، چلسی از انگلیس، میلان، اینتر، یوونتوس از ایتالیا، اتلتیکومادرید، رئال مادرید و بارسلونا از اسپانیا 12 تیمی هستند که مقابل یوفا ایستادند تا لیگی تحت عنوان «سوپرلیگ اروپا» تشکیل دهند. این لیگ با 15 تیم مشترک به اضافه 5 تیم متغییر برگزار خواهد شد.

در قالب 2 گروه 10 تیمی که از هر گروه 3 تیم به صورت مستقیم به مرحله بعد صعود می‌کنند. تیم‌های چهارم و پنجم هر گروه با هم بازی خواهند کرد تا 2 تیم باقی مانده مرحله یک چهارم نهایی سوپرلیگ مشخص شود. دیدارها قرار است در روزهای سه شنبه و چهارشنبه برگزار شود.

283565