مربی سابق تیم ملی تکواندو در گفت و گو با پرسون:

بعید می‌دانم اختلاف‌ها بتواند روی کار ملی پوشان تاثیرگذار باشد/ به عملکرد تکواندو در توکیو خوشبین هستم

مربی سابق تیم ملی تکواندو گفت: خانواده تکواندو همدل است و بعید می دانم مشکلات کوچک بتواند مشکلی خاصی را برای تیم ایجاد کند.
تصویر بعید می‌دانم اختلاف‌ها بتواند روی کار ملی پوشان تاثیرگذار باشد/ به عملکرد تکواندو در توکیو خوشبین هستم

به گزارش سایت خبری پرسون، بیژن مقانلو، پیشکسوت تکواندو درباره حواشی به وجود آمده در تیم ملی در آستانه المپیک توکیو به خبرنگار پرسون گفت واقعیت این است که من خیلی در جریان جزئیات اتفاقات پیش آمده در تیم ملی نیستم اما آنچه که به صورت جسته و گریخته از رسانه‌ها شنیدم طبیعتا در چنین شرایطی برای تیم ملی مناسب نیست. البته همانطور که عرض کردم چیز زیادی نمی دانم فقط شنیدیم که آقای عسگری خودشان دوست نداشتند که دیگر به آقای بسحاق کار کنند.

وی افزود: درمورد ساعی هم حتی صحبت هایش را که خواندم باز هم خیلی شفاف نبود. به هر جهت وقتی جزئیات یکسری اتفاقات را ندانی نمی توانی نظر درستی هم بدهی. خانواده تکواندو همدل است و بعید می دانم مشکلات کوچک بتواند مشکلی خاصی را برای تیم ایجاد کند.

مقانلو درمورد توانایی فنی کادر فنی تیم ملی نیز توضیح داد : ترجیح می‌دهم در این رابطه نظری ندهم چون نتیجه هر رویدادی نشان دهنده توانایی کادر فنی است.

مربی سابق تیم ملی با اشاره به نتیجه احتمالی ملی‌پوشان در المپیک 2020 توکیو خاطر نشان کرد: با توجه به شرایطی که وجود دارد امیدوارم تیم ملی بتواند به اوج آمادگی قبل از مسابقات برسد. المپیک میدان بسیار متفاوتی است اما ایران همیشه در این رویداد آبرومندانه ظاهر شده است. قطعا هر ورزشکاری که در این میدان بزرگ شرکت می‌کند حرفی برای گفتن دارد اما به هر حال شرایط محیطی هم در کسب نتیجه بسیار اهمیت دارد.

مقانلو در پایان تاکید کرد: از همه این موارد مهم تر حاشیه قطعا تاثیرگذار است به ویژه در روز مسابقه که امید می رود به خوبی همه موارد کنترل شود تا شاهد نتایج خوبی از المپین هایمان باشیم.به شخصه به عملکرد هر دو ملی پوش‌مان در توکیو خوشبین هستم.

283491