اعلام آمادگی سپاه برای کمک به زلزله‌زدگان گناوه

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تماس تلفنی با فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، آمادگی این نیرو را برای کمک به زلزله‌زدگان شهرستان گناوه این استان اعلام کرد.
تصویر اعلام آمادگی سپاه برای کمک به زلزله‌زدگان گناوه

به گزارش سایت خبری پرسون از بوشهر، روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر روز دوشنبه به نقل از سرلشکر حسین سلامی در تماس تلفنی با فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر اعلام کرد: در صورت نیاز سپاه برای کمک به زلزله‌زدگان شهرستان گناوه از همه ظرفیت‌های موجود خود استفاده ‌کند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز گفت: در این ارتباط گروه اولیه سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر برای بازدید و بررسی میزان خسارت‌ها به این منطقه اعزام شده‌است که پس از بررسی‌های اولیه و نیازسنجی، نیازهای اولیه منطقه زلزله‌زده اعلام می‌شود.

سردار علی رزمجو اظهار کرد: بسیجیان و گروه‌های جهادی بسیج استان بوشهر دقایقی بعد از وقوع این زلزله برای حضور در شهرستان گناوه برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان و اعزام به منطقه زلزله‌زده اعلام آمادگی کرده‌اند که در صورت نیاز به این مناطق اعزام می‌شوند.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم ‌ برای اعزام کمک‌ها و تیم‌های امداد سپاه استان بوشهر به منطقه زلزله‌زده نیز دقایقی پس از وقوع این زلزله انجام شده‌است تا در صورت نیاز، خدمات‌رسانی به مردم منطقه زلزله‌زده با سرعت بیشتری انجام شود.

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر در ساعت ۱۱:۱۱ روز یکشنبه در ۲۸ کیلومتری شهرستان گناوه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داد که باعث قطعی برق، تلفن ثابت، اینترنت، تخریب دیوارهای خانه‌ها، ریزش کوه، شکستن شیشه‌ها و اثاثیه منازل مردم و مصدومیت ۶ نفر شد.

منبع:ایرنا

283412