مدیر بیمارستان شهید بهشتی همدان خبر داد:

راه اندازی کلینیک تنفسی کووید ۱۹ در بیمارستان بهشتی

مدیر بیمارستان شهید بهشتی همدان از راه اندازی کلینیک تنفسی کووید ۱۹ در بیمارستان شهید بهشتی خبر داد و گفت: با راه اندازی کلینیک تنفسی این بیمارستان ۲۰ درصد از بار بستری در بیمارستان کاهش یافته است.
تصویر راه اندازی کلینیک تنفسی کووید ۱۹  در بیمارستان بهشتی

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، علیرضا جمالی مدیر بیمارستان شهید بهشتی همدان اظهار کرد: کلینیک تنفسی کووید ۱۹ بیمارستان شهید بهشتی با ظرفیت ۱۵ تخت و حضور پزشک مقیم در همه ایام هفته دایر شده است و به شهروندان خدمت رسانی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه به منظور کاهش بار بستری بیماران و سرعت بخشیدن به درمان بیماران کرونایی تصمیم به راه‌اندازی این کلینیک گرفته شد، افزود: از زمان فعالیت این کلینیک از سه روز گذشته به ۹۰ بیمار ارائه خدمت شده است.

مدیر بیمارستان شهید بهشتی گفت: بیمارانی که بدحال نیستند و نیاز به ماندن در بیمارستان ندارند و یا بیمارانی که مدتی در بیمارستان بستری شده و به وضعیت ثبات رسیده‌اند همه خدمات و دارو‌های ضروری درمان کرونا و ادامه روند درمان را از این کلینیک دریافت می‌کنند.

جمالی افزود: شهروندان مبتلا به کرونا که با هماهنگی و نظر پزشک معالج مایل به بستری در بیمارستان نیستند می‌توانند با در دست داشتن نتیجه مثبت تست کرونا و سی تی اسکن ریه و دستور دارویی از پزشک معالج به کلینیک مراجعه و خدمات درمانی خود را بر اساس پروتکل‌های اعلامی وزارت بهداشت دریافت کنند.


مدیر بیمارستان شهید بهشتی وجود این کلینیک را در بیمارستان اثر گذار دانست و گفت: با راه‌اندازی خدمات کلینیک تنفسی بیمارستان و همچنین مراقبت در منزل، بار ترافیک بیماران بستری در بیمارستان حدود ۲۰ درصد کاسته می‌شود و ظرفیت تخت بستری بیمارستان برای بیماران بدحال‌تر استفاده خواهد شد.

283392