سرهنگ ضرغام آذین در گفتگو با پرسون خبر داد؛

دستگیری باند سرقت لوازم آسانسور ساختمان های نوساز

شیوه و شگرد این سارقان بدین گونه بود که یک نفر به عنوان نقاش وارد ساختمان می شد و ۲ نفر دیگر به ساختمان وارد می شدند و دینام و بردهای آسانسور را باز می کردند و و بعد از پایان کار هر ۳ نفر از ساختمان خارج می شدند.
تصویر دستگیری باند سرقت لوازم آسانسور ساختمان های نوساز

سرهنگ ضرغام آذین " سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت" در گفتگو با خبرنگار حوادث سایت خبری پرسون در حاشیه اجرای طرح رعد ۴۳، اظهارکرد: باندی را دستگیر کردیم که از ساختمان نوساز که ساکنین در آن هنوز سکونت نکرده بودند اقدام به سرقت دینام کولر، دوربین و بردهای آسانسور می کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: شیوه و شگرد این سارقان بدین گونه بود که یک نفر به عنوان نقاش وارد ساختمان می شد و ۲ نفر دیگر به ساختمان وارد می شدند و دینام و بردهای آسانسور را باز می کردند و و بعد از پایان کار هر ۳ نفر از ساختمان خارج می شدند.

وی افزود: این سارقان در محدوده غرب تهران اقدام به سرقت می کردند و به ۴۰ فقره سرقت اعتراف کردند. در حین سرقت خودرو دستگیر شدند. ۹۰ میلیون از یک مجتمع سرقت کردند.

سرهنگ آذین توصیه ای به شهروندان کرد وگفت: هئیت مدیره مجتمع های نوساز تا پایان کار و سکونت ساکنان حتما ساختمان را به نگهبان امین بسپارند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از کشف مشروبات دست ساز و خارجی خبر داد و گفت: در این راستا ۸ نفر دستگیرشدند. این متهمان در کارگاهی اقدام به تهیه مشروب می کردند و سپس در شیشه های خارجی ریخته و به فروش می رساندند.

این مقام انتظامی گفت: باندی که پلاک های خودرو را سرقت کرده و بعد پلاک جدید می ساختند و با آن در محدوده غرب تهران به سرقت میرفتند دستگیر شدند.

گفتگو از ساراپیرانه

انتهای پیام/

283305