آسیب دیدگی 39 هزار و 208 نفر در اصفهان بر اثر نزاع

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: ۴۳۹ هزار و ۲۰۸ اصفهانی بر اثر آسیب ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مراجعه کرده‌اند.
تصویر آسیب دیدگی 39 هزار و 208 نفر در اصفهان بر اثر نزاع

به گزارش سایت خبری پرسون از اصفهان، علی سلیمانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آمار سال ۹۹ پزشکی قانونی استان اصفهان اظهار داشت: در این بازه زمانی ۵۰ جسد با تشخیص علت مرگ گازگرفتگی در مراکز پزشکی قانونی اصفهان تشریح شده است. وی افزود: از این تعداد جسد ۶ نفر زن و ۴۴ نفر مرد بوده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان همچنین با بیان اینکه در سال گذشته ۱۶۶ نفر بر اثر سوختگی در استان اصفهان جان باخته‌اند، تصریح کرد: از این تعداد ۶۰ نفر زن و ۱۰۶ نفر مرد بوده‌اند.

۸۷ نفر در اصفهان غرق شدند

وی همچنین به مرگ ۸۷ نفر شامل ۶۹ مرد و ۱۸ زن بر اثر غرق شدگی در استان اصفهان در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: از این تعداد ۲۹ نفر در رودخانه، ۶ نفر در دریاچه مصنوعی و سد، ۲۴ نفر در استخر کشاورزی، ۲۰ نفر در کانال آب، یک نفر در دریاچه طبیعی، یک نفر در حوض و سه نفر در مکان نامعلوم غرق شده‌اند.

سلیمانی‌پور آمار فوتی‌های ناشی از برق گرفتگی در استان اصفهان را ۳۲ مورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد چهار نفر زن و ۲۸ نفر مرد بوده‌اند.

وی با اشاره به مراجعه ۳۹ هزار و ۲۰۸ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان نیز افزود: از این تعداد ۱۳ هزار و ۸۲۰ نفر زن و ۲۵ هزار و و ۳۸۸ نفر مرد بوده‌اند.

283281